Τετάρτη 16 Μαΐου 2018

ΜΑΡΙΟΝ ΜΙΝΤΣΗ " ΛΑΤΡΕΜΕΝΟΣ ΤΥΡΑΝΝΟΣ "

ΠΙΝΑΚΑΣ: Β. ΣΠΡΑΝΓΚΕΡ ''Αφροδίτη και Άδωνις'' **

Αμάν βρε παιδιά, πάλι τον καυγά βγάλατε σεργιάνι;
Μα και βέβαια το βλέπω. Εσείς μαζί δεν κάνετε και χώρια δεν μπορείτε.
Αυτό, το άκουσα πολλές φορές. Απ΄ό,τι βλέπω όμως, εσείς... όλα μαζί τ΄απολαμβάνετε,
αλυσοδεμένοι στην ευτυχισμένη ήττα.
.
Δέκα χρόνια, είμαστε μαζί, μου λες. Κι αν με ρωτήσεις το ''γιατί'', ούτε και γω το ξέρω.
Εσύ μπορεί να μην το ξέρεις, το ξέρω όμως εγώ που είμαι οικειοθελώς παθούσα.

Πως να μην είσαστε μαζί, αφού την
ΠΑΓΙΔΑ την διαλέξατε παρέαί.

Στο παραθύρι, στήσατε το Μίσος.
Στην πόρτα την Αγάπη!
Στην ματιά θρονιασμένη η Διαφωνία,
στα χείλη το τρυφερό νεύμα της Ψυχής!
Στο σεντόνι η Ηδονή,
στο προσκεφάλι η μουρμούρα και το παθιάρικο Φιλί.

Να η αρνητική ισορροπία. Η καθημερινή σας Σύγκρουση, το Μόνιασμα, η Γκρίνια,
ο Έρωτας, η Απιστία και του συμβιβασμού η Ανοχή, έδεσαν κόμπο του δεσμού σας την Ουσία.
Μια ουσία που χαρίζει στον λατρεμένο
ΤΥΡΑΝΝΟ, την Αρμονία.

Δυο άνθρωποι που αγαπιούνται, για να ενωθούν στο τέλος με τον χορό του Ησαϊα, υπογράφουν μέσα τους, τη μυστική τους συμφωνία.
Όχι, όχι γι΄αυτά που ορκίστηκαν, ούτε γι΄αυτά που
είπαν, μα για κείνα που εσιώπησαν μέσα από την λαλίστατη γλώσσα της σιωπής.
Αρνητικοί και θετικοί πόλοι, που μαγνήτισαν
τις δυο υπάρξεις σε μια συντροφική πορεία.

-Πάρε τα μάτια μου, μου λες, να δεις τι βλέπουν!!!
Συμφωνώ. Μέσα από τα μάτια της αγάπης, μαγικά θέλουν να τα βλέπουν.

Η ασχήμια, υποκλίθηκε στην ομορφιά κι η ομορφάδα ρούφηξε αχόρταγα το μέλι από το στόμα.
Η αδυναμία συγκλονίστηκε από τη δύναμη και η δύναμη προστάτεψε την ανημπόρια στην δική της αγκαλιά.

Έτσι, τα διαφορετικά σας χουϊα, κολύμπησαν με μιας ευτυχισμένα στα δικά σας μαγνητικά ρευστά!
Να γιατί η εκλογή του συντρόφου μας, δεν είναι ποτέ τυχαία.
Θυμάσαι τι έλεγε η σοφία της γιαγιάς;
Μόνο όταν κυλήσει ο ντέτζερης και βρει το δικό του το καπάκι
τότε μόνο η σχέση, είναι ιδανική.

Αχ βρε έρωτα! Αρρώστια μου και ίαση μαζί!
Απ΄το κεντρί σου βγάζεις μέλι
κι απ΄το μέλι την πληγή.
Μα σαν τρυπώσεις μες τα στήθεια
απ΄τον ιό σου,
δεν θέλει ποτέ κανείς να γιατρευτεί!

ΛΑΤΡΕΜΕΝΕ ΜΟΥ ΤΥΡΑΝΝΕ, ΕΣΥ!!!

ΑΠΟ ΤΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΣΑΛΟΝΙ ΤΗΣ ΜΑΡΙΟΝ ΜΙΝΤΣΗ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου