Κυριακή 13 Μαΐου 2018

ΜΙΜΗΣ ΚΟΥΡΤΗΣ " Η ΜΑΝΑ ΕΙΜΑΙ,ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ...."

Η Μάνα είμαι,
που έχασα παιδί κι έμεινα μόνη.
Η Μάνα είμαι,
του γιού που όρθωσε,μπρός στον εχθρό τα στήθη.
Η Μάνα είμαι,
που ο φονιάς μου στέρησε το σπλάχνο.
Η Μάνα είμαι,
του φονιά κι αναπαμό δεν βρίσκω.
Η Μάνα είμαι,
που μαυραετοί μαχαίρωσαν το βιός μου.
Η Μάνα είμαι
του μαυραετού και πως να γαληνέψω.
Η Μάνα είμαι,
που τρομοκράτες μ΄έκαψαν,στο όνομα του δίκιου.
Η Μάνα είμαι,
που μου ΄κλεψαν στη γέννα το παιδί μου.
Η Μάνα είμαι,
που δουλεμπόροι έπνιξαν για χρήμα τα παιδιά μου.
Η Μάνα είμαι,
που μ' έριξαν τα σπλάχνα μου στη λήθη.
Η Μάνα είμαι,
του Χριστού,και θλίβομαι και νοιώθω τον καημό σας.
Η Μάνα είμαι,
που ποτέ δεν θα ξαναγιορτάσει.
Η Μάνα είμαι που..............................................................
Μίμης Κούρτης,Καισαριανή 13 Μάη 2 0 1 8.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου