Κυριακή 1 Απριλίου 2018

ΗΛΙΑΣ ΠΑΡΑΘΥΡΑΣ " Σιωπή, η άλλη Μούσα "


Lorena Tinajero - Loud Silence


Μέσα στη νύχτα η Μνημοσύνη ήρθε
παρέα με τις κόρες της να με επισκεφτεί
-Βάλε κάτι να πιούμε ήρθαμε να σε δούμε.
-Καλώς τα κορίτσια!!
Σε δίσκο σκαλιστό κι ολόχρυσο
λικέρ τους πάω και δέκα κατά το πρέπον
της περίστασης κρυστάλλινα ποτήρια
Ξερόβηξε η μάνα ξέχασες τους τρόπους σου
ή να μετράς γλυκέ μου είπε χαμογελώντας
Μια , δυο , τρεις.. Έντεκα τις βγάζω
Ποια είναι η κοπέλα ψιθυριστά της λέω
-Η κόρη μου η πρώτη που την γνωρίζουν λίγοι
Η πιο σπουδαία απ' όλες ήρθα να στη συστήσω
Την κοίταξα στα μάτια πιο φωτεινή
και πιο λευκή στο ρούχο της
έμοιαζε με άνοιξη μέσα στην άνοιξη
Ανάμεσα στις άλλες
-Λοιπόν ποιο είναι τ' όνομά σου
Με κοίταξε μου χαμογέλασε
Όμως δεν είπε λέξη
-Σιωπή την λένε αετέ μου την κόρη τούτη
Χωρίς αυτήν ο Ποιητής ,ο μύστης ,ο ιερέας
ο μουσικός και ο φιλόσοφος
των αρετών θωρούνε την κορφή
Δίχως ποτέ τους να την φτάσουν
Κι ο λόγος τους και η γραφή τους
Σπίθα επάνω σε ξερόκλαδα
που δε κατάφερε να γίνει πυρκαγιά
Απότομα σταμάτησε
Ευοί Ευάν ευχήθηκε και χάθηκε μετά
Αφήνοντας μες στο δωμάτιο
Άρωμα γιασεμιού κ'  ένα χαμόγελο εντός μου

Ηλίας Παραθύρας







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου