Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2018

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΛΑΧΙΩΤΗΣ " Του άπειρου η προσμονή " Ποιητική Συλλογή


Αλέξανδρος Βλαχιώτης - Του άπειρου η προσμονή
Εκδόσεις  - Όστρια
Έτος Έκδοσης - 2018
Είδος - Ποιητική Συλλογή 
ISBN-13: 978-960-604-296-6


Ποίημα από τη Συλλογή " Αν ήθελες "

Έλα μαζί μου σ' ένα ταξίδι,
πορεία σε σκέψεις μυστικές,
σε οράματα εικόνες,
δε ζητάμε αναμνήσεις θολές.
Εδώ είναι όλα φωτεινά,
βροχής τραγούδι, χρώματα ζωντανά.
Μνήμες δυνατές,
στέκουν φάροι,
στων αιώνων το απάνεμο λιμάνι.
Έλα μαζί μου σ' ένα ταξίδι...
μας περιμένουν πυρωμένα σύννεφα,
να τα διαβούμε αγκαλιά.
Σε ότι φοβόμαστε, σε όσα ανόητα στεκόμαστε.
Φώναξέ τους με φωνή που σκίζει τον αέρα.
Είμαστε εμείς,
ξέρουμε πως είναι τα βράδια να ενωνόμαστε.
Χίλιες θάλασσες συναντούμε στην ένωση αυτή.
Σε ότι φοβόμαστε, σε όσα ανόητα στεκόμαστε.
Φωνάζουμε με όλη μας τη δύναμη.
Χωρίς ταξίδι λιμάνια δε θα βρεις.
Κι αν θέλεις φτιάξε μου χάρτινο καράβι,
γνωρίζοντας, στην πρώτη μπόρα θα διαλυθεί.
Κι αν θέλεις, ένωσέ με με το τίποτα,
και πάλι κάτι θα έχει βγει.
Θα έχω μάθει, πως τα χάρτινα καράβια,
τα καταπίνουν οι ωκεανοί.
Θα έχω δει τις αντοχές μου,
κι αν ματώνω ακόμη στις ενοχές μου.
Θα σου ζητάω και τότε να με σώσεις,
θα σου φωνάζω, μη με προδώσεις.
Εκεί που οι θάλασσες ενώνονται, ξεχνιούνται οι ναυαγοί.
Σε πυρωμένα σύννεφα πως να χορέψουμε μαζί.
Να σε έβλεπα ακόμη μία φορά,
θα σου έλεγα να με πάρεις από εδώ.
Πως άλλο δεν αντέχω.
Ότι δεν έχει τέλος, ότι δεν έχει αρχή.
Γράψε μου μία αλήθεια σε ένα κομμάτι χαρτί.
Μη με αφήνεις δέσμιο σε ένα ατέλειωτο ταξίδι,
δεν ήθελα να είμαι πιόνι, σε ονειροβάτη το παιχνίδι.

Αλέξανδρος Βλαχιώτης
Το ποίημα ανήκει στην καινούργια ποιητική συλλογή μου με τίτλο  Του άπειρου η προσμονή  από τις εκδόσεις Όστρια, πληροφορίες στο τηλέφωνο 2112136882 


Βιογραφικό σημείωμα





Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1977 και μένω μόνιμα στην Κόρινθο.
Είμαι απόφοιτος Δ.Ι.Ε.Κ. στον τομέα της πληροφορικής.
Έχω εκδώσει τέσσερις ποιητικές συλλογές και συμμετέχω σε τρεις ποιητικές ανθολογίες. 
Η πρώτη το 1997 με τίτλο “Magnum” στις εκδόσεις “Χώρος Ποίησης Σικυώνιος”. 
Η δεύτερη το 2014 με τίτλο “Η φαντασία ελεύθερη πετά (Free Edition)” e-book. 
Η τρίτη το 2015 με τίτλο “Στου αιώνα μου το θαύμα (Free Edition)” e-book. 
Η τέταρτη το 2018 με τίτλο “Του άπειρου η προσμονή” στις εκδόσεις “Όστρια”.
Το 2016 συμμετέχω σε τρεις ποιητικές ανθολογίες των εκδόσεων Όστρια: “Ταξίδια πολύτιμα του νου” και στα ανθολόγια ποιήσεως: φθινοπώρου και χειμώνα. 
Εκτός από ποιήματα γράφω μικρές ιστορίες και ασχολούμαι ερασιτεχνικά με τη φωτογραφία.
Περισσότερες δουλειές μου θα βρείτε στα ιστολόγια μου: Στιχοποιήματα και κείμενα (blogspot) (Top blogs), Στιχοποιήματα και κείμενα (Top blogs).
Στα προφίλ μου: Facebook: Alexandros Vla, Google+: Alexandros Vla, Youtube: Alexandros Vla.
Αλέξανδρος Βλαχιώτης







2 σχόλια: