Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2018

Παρουσίαση βιβλίων του Βασίλη Γεωργιάδη στην Εταιρία Ελλήνων Λογοτεχνών




Η Ε.Ε.Λ. σας προσκαλεί στην εκδήλωση που θα γίνει στην αίθουσα Μιχαήλας Αβέρωφ , οδός Ακαδημίας & Γενναδίου αρ. 7, 7ος όροφος στις 28 Φεβρουαρίου 2018 , ημέρα Τετάρτη και ώρα 19:00 μ.μ. με θέμα :


ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ των ποιητικών συλλογών " Με το χέρι της καρδιάς " " Ωχρά Αταλάντη" & " Θησαυρίσματα " καθώς και των αφηγημάτων " Βιβλίο Πέμπτο της Σιωπής " του ΒΑΣΙΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ Ιστορικού - Λογοτέχνη , μέλους της Ε.Ε.Λ.

ΟΜΙΛΗΤΕΣ 

α) Βίβιαν Γιαννούδη - Αυγερινού , Ποιήτρια , μέλος του Δ.Σ. της Ε.Ε.Λ.
β) Αθαν. Φροντιστής , Οικονομολόγος , Ποιητής , μέλος της Ε.Ε.Λ. &
γ) Άρης Γαβριηλίδης , Οικονομολόγος , Συγγραφέας

ΑΠΑΓΓΕΛΙΕΣ : 
Μάρθα Παπαδοπούλου , Φιλόλογος, Ηθοποιός, Ποιήτρια , μέλος της Ε.Ε.Λ. 
και Βασίλης Γεωργιάδης.

Χαιρετίζει : Κώστας Καρούσος , Πρόεδρος της Ε.Ε.Λ.

Συντονίζει : Βίβιαν Γιαννούδη - Αυγερινού , μέλος του Δ.Σ. της Ε.Ε.Λ


Για το Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος της Ε.Ε.Λ. - Κώστας Καρούσος 

Ο Γ.Γ. της Ε.Ε.Λ. Γιώργος Μαρινάκης 




Παραδίνομαι σκόνη στο δικό σου το Αύριο
ελπίζοντας πως κάποτε, τυχαία, στην Ιχνηλασία σου
θα συναντηθούμε σκόνη εγώ, Θεός Εσύ
κι ένας κόκκος μου ίσως τότε βρει τη δύναμη
να σ' ευχαριστήσει για τη λίγη ζωή που μου χάρισες
και πιότερο για την ανοχή σου να μου επιτρέψεις
να κάνω τον μικρό μου πόλεμο μέσα στη χούφτα σου
νιώθοντας για μια στιγμή δυνατός.

ΒΑΣΙΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου