Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου 2017

ΑΣΗΜΙΝΑ ΛΕΟΝΤΗ " Αγάπη γέννησες άνθρωπο "


Έτσι γεννιούνται τα θαύματα
Στων.ποιητών τα μακρινά αστέρια.
Στις κοιλάδες των.μουσών
.Στον απόηχο ενός μικρόκοσμου
Ρευστού θανάτου μαρτυρίας

Εκλεκτή μου λάμψη
.γενέθλιο μου ποίημα
Ουρανού κι απείρου κάλλους
Έγινες πελιδνή διχόνοια
Τόλμη νεκρική ως εαυτόν.

Ω!αθάνατο μου σύμβολο
Σταυροκόπημα ψυχής
Λεηλασία μου σε μάνας γόνα
φωτεινό και αδιαίρετο
Στο σκήνωμα της ίδιας πάντα μέρας
Σε κλίμακα Ωσαννά
Χαρμόσυνο σε μιας καμπάνας χτύπο.
Στων Μύρων τη μαγεία
.στων ζωντανών τα χνώτα
Αγιοσύνη τους.

2017 χρόνια από στόμα σε στόμα
Ανάβουν τ' αγιοκέρια
Πυρσός στη θλίψη των ματιών
.μίας θείας σκέψης πίστη

Ω! Σπέρμα μου ...κρίνου μύρωμα
Μιας γέννας και μιας σταύρωσης
Σε δρόμου μεταξιού
Το Άχραντο Σου Πνεύμα
Αγάπη γέννησες  άνθρωπο
Ύλη του Φωτός
Συγχώρεσε τον!


Ασημίνα Λεοντή






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου