Σάββατο 23 Δεκεμβρίου 2017

ΑΓΓΕΛΙΝΑ ΣΠΟΝΤΗ. " Αγάπη. "

Michal Lukasiewicz art

Αγάπη.

Τα κατάφερε πάλι.
Όλα παρόντα
και τα απόντα,
μαζί τους ν ανασαίνουν
όταν παίρνω από πίσω
την απουσία του
και περιβρέχομαι
από τα δάκρυα
του εφιάλτη μου.
Αγάπη.
Τα κατάφερε πάλι.
Να με φλομώσει αγάπη
και να ζαρώσω σαν το μωρό
στο κουβούκλιο της σοφίτας μου,
να χαλαρώσω φέρνοντας
τους σατανάδες μου
στο περβάζι
το υγρό από την πάχνη
την ερωτική.
Και να μαι πάλι εδώ,
με τους δικούς μου δαίμονες
και με τους αγγέλους μου,
να καρτερούνε  ολομέτωπη
αναμέτρηση.
Χώνομαι στη μυρουδιά του
και ζαλίζομαι
και ανυπάκουα το σώμα
εξέρχεται του σώματος μου
κι ολοταχώς τραβάει
σε θύμησες νωπές
και σιτεμένες,
θυμάμαι
κι όσο θυμάμαι
σηκώνει μπαϊράκι ο λόγος
κι απαιτεί,
κι αυθαιρετεί
και μου ζητάει τα ρέστα.
Τα κατάφερε πάλι.
Ένα μεράκι
ακατάπαυστα να
με καγχάζει
πως ποτέ δεν το χορταίνω,
πως στη βραχονησίδα του
κατοίκησα
και παλλακίδα του
το ντύθηκα,
ένα μεράκι άπληστο
με λιγωμένο υπαινιγμό.
Το άδυτο,
πληθωρικό μου πάθος
για την αποκλειστική,
ραγδαία αγάπη
που μόνο μια φιγούρα
προσκυνάει,
που συντελείται
κι ενσαρκώνει το ωραίο,
ξεχειλισμένη
όλων να υπερέχει,
να αξιώνεται αιώνια ζωή.
Αγάπη, αγάπη μου εσύ,
για να ταχθεί
σ όλα τα τιμημένα,
για να επαγρυπνεί,
σε μια οικουμένη
ποτέ να μη χωράει,
το αέναο να αντηχεί.
Αγάπη, αγάπη μου εσύ
αγόγγυστη,
ακριβή.

ΑΓΓΕΛΙΝΑ ΣΠΟΝΤΗ.

















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου