Τρίτη 24 Οκτωβρίου 2017

ΑΣΗΜΙΝΑ ΛΕΟΝΤΗ " ...Άνθρωποι...Υπό_ιστορίαν.. "


Quint Buchholz - art 

Άνθρωποι...της αγάπης
.της πένας της οργής
Αιμορραγούσα μου θανή
των συμφορών των λοιμών
.μιας φθίσης, σε χρώμα βαθύ
Βυσσινοκροκί
.φυματικού για μοίρα.

Άνθρωποι μάνταλα,
Θεατρικών σκιών
Γέρικοι ρόλοι, σπιτιών
.παράπονο βροχής.

Μούσκεψαν σήμερα τα μέσα μου
.σε χαλάσματα προσδοκιών
.σε θρύλους στεναγμών.
Αχ...γερμένοι μου ώμοι
Μια θάλασσα Βιβλία
.Στο γοερό κλάμα των
...Των προστριβών.

Το κωμικό μου ξέφτι
.ναυάγιο στο πάνω πέτο
.καταχωνιασμένο
κάτι από μποέμ
της σκλαβιάς...των παθών
.μονάδα μέτρησης Μπρεντον.

Γλυκειά μου Πένα...
.άστατος καιρός για έξω βλέψεις
Βαθυστόχαστη μου ερημιά.!





1 σχόλιο:

  1. Θλίψη ,απογοήτευση, διέξοδος,ζωή ποικιλόμορφη και απρόβλεπτη. Έτσι Ασημίνα,ξέβρασε και ας πονάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή