Σάββατο 9 Σεπτεμβρίου 2017

ΜΑΡΙΑ ΒΕΤΟΥΛΑΚΗ " O Φοίνικας " - Βραβείο Πρωτότυπης Θεματολογίας στον 6ο Παγκόσμιο Ποιητικό Διαγωνισμό που διοργανώθηκε από την Αμφικτυονία Ελληνισμού.



O Φοίνικας Στη Βίβλο μου έχω κάτι από άστρα Παρελθόντων Ετών• κι Όμως, Ζω στο παρόν μυστικιστικά Ανάμεσα σε ελιξίρια που Πίνω και φτιάχνω, Μεταμορφώνω - Μεταμορφώνομαι, λουσμένη στη φωτιά• εξαιρετικά, Όταν στοχάζομαι τα μαλλιά και το δέρμα κάτι από ακατέργαστο Σμαράγδι, θυμίζουν… κάτι από ενέργεια Αυτοΐασης που Φωτίζει την Σκοτεινιά του χειμώνα κι Όπου η αγάπη Κλυδωνίζεται• Χρυσόκολλα βάζω, Το Φαρισαϊσμό Να Μεταλλάξω Αναγεννιέμαι εντός μου, Κοιτάζοντας τον Μεθυσμένο Κόσμο απ’ τη Μεμβράνη κι η Πολυμορφικότητά μου περιμένει, Σιγοβράζει τον θρίαμβό της Οραματίζομαι «Απελευθέρωση» Διαλύοντας τα Κίβδηλα Όρια Εγκλεισμών Προγονικών Είμαι η Κρυπταίσθηση που τελματώνει τα νέφη ένα Σύμπλεγμα Δοτικό μα Απρόσιτο προσδοκώ όσο Ευεργετώ τόσο τον εαυτό μου να Ανυψώνω το Ανεκτίμητο Δώρο της Χαρισματικής Γονιμότητας ξετυλίγω• Βγάζοντας, Αιθερικά και Υλικά, ένα-ένα τ’ Αγκίστρια κι Όσες Πληγές άλλων Επούλωσα τόσα Περιδέραια να φορώ κατά Μήκος του Κορμιού μου Είμαι Εδώ. Αυτή είναι η Δύναμή μου Πόρτα βαριά, απροσπέλαστη• Είμαι Εδώ, Παραμονεύοντας, Επιλεκτικά, επιτρέποντας Την Είσοδο στους Ευφυείς που Γειώνουν τη Λευκή μου Μαγεία
Μαρία Βετουλάκη


"Ο Φοίνικας" της Μαρίας Βετουλάκη απέσπασε το Βραβείο Πρωτότυπης Θεματολογίας ανάμεσα σε 400 και πλέον Συμμετοχές στον 6ο Παγκόσμιο Ποιητικό Διαγωνισμό που διοργανώθηκε από την Αμφικτυονία Ελληνισμού . Ταυτόχρονα εκδόθηκε σε έναν Καλλιτεχνικώς Προσεγμένο Τόμο και για την Ταξιδιωτική Διανομή του σε Βιβλιοθήκες του Εξωτερικού. 



















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου