Πέμπτη 14 Σεπτεμβρίου 2017

ΜΑΡΙΝΑ ΣΟΛΔΑΤΟΥ - ΣΑΣ ΤΟ ΕΧΩ ΠΕΙ ΠΟΛΛΑΚΙΣ



Και πώς θα με πολεμήσετε, κυρία μου;
Θα κάμετε ξίφος το γαντάκι σας;
Γελάω τόσο πολύ, κρατώ την κοιλιά μου,
μην πέσει στα πατώματα..

Μπορείτε να ελπίζετε πως με ποιητικά-θεατρικά
-συγχωρέστε με, δευτέρας και τρίτης διαλογής-
θ' αφανίσετε εμέναν...

Σας το έχω ειπεί πολλάκις
ο θεατρικός λόγος οφείλει να είναι ευθύς, καίριος, συνεχόμενος
και διάλογος...

Σαν πόλεμος με σφαίρες και ριπές πολυβόλων...

Άλλη μιά ονειροπαρμένη, θεέ μου, να ονειρεύεται
τον γλάρο ζωντανό, το δένδρο ποτισμένο
και τον κόσμο δίκαιο...

Μην φτιάχνετε τσάι για την επόμενη σκηνή,
απλά, ακούστε τον φίλο σας τον Τσέχωφ
κι αυτοκτονήστε...

Θα 'ναι καλύτερα για όλον τον κόσμο, πιστέψτε με...

Αχ, τί λύτρωση η κωμωδία σας!

''Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΠΟΝΟΣ ΤΟΥ ΔΕΝΔΡΟΥ" Μαρίνα Σολδάτου
** ΤΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ**






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου