Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου 2017

ΜΑΡΙΝΑ ΣΟΛΔΑΤΟΥ - ΕΝΑ ΚΑΡΒΕΛΙ ΟΛΑΚΕΡΟ

Πηγή φωτογραφίας:Julia Margaret Cameron

Επιτέλους, κυρία μου,
τί δεν μπορείτε να κατανοήσετε;
Είμαι η εξουσία της πλατείας,
θιασάρχης, θεατρώνης και πρωταγωνιστής...

Γιατί, καλή μου, δεν δέχεστε τον ρόλο σας;
Δεν είναι κρίμα να πεθάνετε έτσι άδοξα;

Ιδέστε τον όχλο κάτω και γύρω απ' το δένδρο σας:
Ευτυχής και ακμάζων,
τα παιδιά με τις καραμέλες και τα ποδήλατα,
οι μανάδες με το κολατσιό,
οι πατεράδες με τις εφημερίδες...
Ισορροπία απόλυτη...

Κάμετε ησυχία, κυρία μου,
οι φωνές με κουράζουν, εξοργίζομαι...

Κάμετε παιδάκια, στρατιώτες για την πατρίδα,
συζύγους ηθικές και πειθήνιες για τους στρατιώτες...

Επιτέλους, κάμετε κάτι χρήσιμο και θα σας ανταμείψω,
ένα καρβέλι ολάκερο για εσάς
και είσοδο σε παραλίμνιο του παραδείσου σπίτι...

Μόνον κάμετε ησυχία, κυρία μου,
οι φωνές με κουράζουν, εξοργίζομαι,
μην με αναγκάσετε να σας σκοτώσω...


''Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΠΟΝΟΣ ΤΟΥ ΔΕΝΔΡΟΥ" Μαρίνα Σολδάτου
** ΤΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ**








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου