Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2017

ΜΑΡΙΝΑ ΣΟΛΔΑΤΟΥ - ΑΚΑΤΑΣΧΕΤΗ ΦΛΥΑΡΙΑ

Ο ηθοποιός Αιμίλιος Βεάκης 


Κυρία μου, έχω βγει απ' τα όρια μου,
δεν φτάνει που μονολογούμε,
δεν φτάνει π' αρνείστε τον διάλογο
και συνεχώς μ' αφήνετε σημειώματα,
με παρουσιάσατε και ως βιβλιοπώλη!

Εγώ, αγαπητή μου, τα έκαψα τα βιβλία μου,
καθώς η ανθρώπινη γνώση μου κουράζει τον εγκέφαλο,
τόσες γνώμες και απόψεις, τόση διχογνωμία,
είναι εκνευριστικό,
τόσα δένδρα, τόσα πετούμενα...

Να, αίφνης, βρήκα μιάν σελίδα μ' ακατάσχετη φλυαρία
περί δικαιωμάτων,
ακούστε εκεί, να δικαιούνται δένδρα και πουλιά,
είναι, τουλάχιστον, ανάγωγο!

Πώς με ανακαλύψατε δεν ξέρω,
ίσως μυριστήκατε την καύση του Τσέχωφ...

Είναι αστείο, κυρία μου
κι όμως, ναι, ανακαλύψατε αυτόν που σκότωσε τον γλάρο...
Θα μας πει ο Τσέχωφ πώς θα ζούμε, αν είναι δυνατόν...

Κι όμως, ναι, ανακαλύψατε αυτόν που σκότωσε τον γλάρο,
τον βιβλιοπώλη, χωρίς βιβλία...


''Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΠΟΝΟΣ ΤΟΥ ΔΕΝΔΡΟΥ" Μαρίνα Σολδάτου
** ΤΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ**











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου