Παρασκευή 18 Αυγούστου 2017

Carpe " Τα Λάφυρα...."


Τα στενά σοκάκια της σκέψης μου διαβαίνω

 βαριανασαίνοντας ,περιμένοντας για να' ρθει το καλύτερο.

 Απέναντι μου βλέπω τους άξεστους πλουσίους

 κατόχους πιστωτικών καρτών 

 να μετρούν τα λάφυρά τους

 και να χαίρονται 

 ως πότε όμως;

 Υποψία αλήθειας,ανεπαίσθητο φως

 οι λέξεις κάποιου μακρινού χειμώνα.

 Λαβωμένος συνεχίζω ψάχνοντας την άκρη του μίτου

 που χάθηκε στα χορταριασμένα σοκάκια της σκέψης μου.

 Άξεστοι πλούσιοι αναδύονται από το τέλμα της απόγνωσης

 διεισδύουν στα κομμάτια μου ,

 ανέκφραστοι καταμετρούν τα άνομα κέρδη τους

 από έναν αδίστακτο πόλεμο

 ενάντια σε μια ψυχή που ξαγρυπνά

 και συνεχίζει να μάχεται για τα όνειρα,

 που άνανδρα της λεηλάτησαν οι άξεστοι του όχλου

 αφήνοντας ανεξίτηλα πάνω της 

 τα ίχνη της απληστίας τους.

 Διαβαίνω τα στενά σοκάκια της σκέψης μου,

 άραγε θα' ρθει το καλύτερο;

 Για πόσο ακόμα θα βλέπω τους άξεστους πλουσίους 

 να μετρούν τα λάφυρά τους;

 Carpe







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου