Σάββατο 15 Ιουλίου 2017

ΤΖΟΥΛΙΑ ΠΟΥΛΗΜΕΝΑΚΟΥ - ΦΕΓΓΑΡΙ ΜΟΥ!


Βίντεο -  Γιώτα Φραγκουλάκη 

Φεγγάρι μου, ίππευσε τ’ άτια τ’ ουρανού
κι έλα να μ’ ανταμώσεις στην άκρη του ονείρου!
Με νότες ασημιές  τραγούδησε και χόρεψε
ανατολής χορό στην αγκαλιά του κόσμου!

Φεγγάρι μου, στο άλικο αίμα μου βαπτίσου
και πύρινο κατρακύλησε εδώ. 
Τη μοναξιά μου σβήσε!
Μαρμαρυγές στη διαμαντένια θάλασσα σκόρπισε
και διώξε τον πόνο απ’ της γης τα πέρατα!

Φεγγάρι μου, ανάτειλε το άγνωστο μέλλον της ζωής…
Με  περιστέρια ολόλευκα  μηνύματα ελπίδας στείλε!
Ανυψώσου πέρα απ’ της νύχτας το άπειρο
και με το ύστερο φως σου,
ζωντανή κράτησε την ψυχή μου!

Τζούλια Πουλημενάκου
Από την ποιητική συλλογή «Απρόσμενη Άνοιξη»
Κέντρο Ευρωπαϊκών Εκδόσεων Χάρη Τζο Πάτση
Β΄ Έκδοση 2017




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου