Τετάρτη 12 Ιουλίου 2017

ΣΑΝ ΖΩΓΡΑΦΙΑ - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΑΛΜΠΟΥΜ ΤΗΣ ΧΡΥΣΑΣ ΑΛΚΥΟΝΗΣ ΤΖΟΚ



Χρειάστηκε να γεράσω,
για να μάθω να ζωγραφίζω σαν παιδί....
~ Πάμπλο Πικάσο



Κι ήθελε ακόμη 
πολύ φως να ξημερώσει...
*Μ. Αναγνωστάκης






Με κρύωσες.
Απάγκιασα.
Με χιόνισες.
Σε γέλασα.
Φύσηξες θεριεμένα κατά πάνω μου.
Σε νίκησα.
Χειμώνα της μικρής ζωής μου...

Είχα κρυμμένη μέσα μου βαθιά
μια ολάνθιστη Άνοιξη που περίμενε...
Και ήρθε...

*Χ.Τ





 Μαρίνα Φλοίσβου 


Στο δέντρο της ζήσης μου
λίγο πριν η νύχτα πει το τελευταίο ΓΕΙΑ
πίσω κοιτώντας μ' έγνοια περίσια
θα δω αν άφησα φεύγοντας ένα φως στο πέρασμα μου .Έστω ένα ....

*Κατερίνα Δελή



Αν ήταν εκβιασμός/κέρδισες
Αν ήταν φόβος/πάλι κέρδισες
Αν ήταν αγάπη/θα το ήξερα...

*Σπ. Ποταμίτης






Κάθε σούρουπο
το δέντρο γέρνει τρυφερά 
στην ανοιχτή αγκαλιά που το προσμένει ...
Να ζήσει τ' όνειρο,
ακόμα μια νύχτα....

Και σαν χαράξει η ανατολή,
μεθυσμένο ακόμα απ΄τα φιλιά
στέλνει μ' ανέμους την ελπίδα της αγάπης
στο κύμα.
Να τη σκορπίσει σε μέρη ανήλιαγα,
να κλείσει κάθε ρωγμή,
να γιατρέψει κάθε πληγή....

Γιατί σαν όνειρο
- μέχρι το τέλος -
οι αγκαλιές αγάπης θα το συντροφεύουν.

Και μόνο όσοι πλήγωσε στη ζωή,
θα το στοιχειώνουν αιώνια...

*Χ.Α







Κάθε μέρα κυνηγοί του άπιαστου.
Κάθε μέρα κυνηγοί της ουτοπίας μας....

*Χ.Α






Εύθραυστο πολύ μέχρι να σπάσει.
Μετά...κόβει.





10 


♪♫ Κρατήσου από μένα
Και δες, ξημερώνει.... ♪♫  





Τα όνειρα έχουν το χρώμα του δειλινού...





Έριξα το αγκίστρι μου στη θάλασσα.
Ψάρεψα στεναγμούς,
καημούς και πάθη.
Τα αράδιασα
σε λευκό χαρτί,
τα μοίρασα στο πλήθος.

Ύστερα, πάλι από την αρχή,
με καινούργιο αγκίστρι,
υπακούοντας σε κάποιο πεπρωμένο,
σε άλλες θάλασσες
σε ψάχνω.

*Θ. Παπαδόπουλος






Φυσούσε η μουσική
και μ' έσπρωχνε
κομμάτια θάλασσες εδώ - κομμάτια θάλασσες πιό πέρα.

*Οδ. Ελύτης





Σαν το νερό να με αγγίζεις.
Κι εγώ,
να χάνομαι στο βυθό σου...






Δώσε φως εκεί που σκοτεινιάζει.
Κι όταν δεν θα μπορείς πια
ν’ αποφύγεις το σκοτάδι,
μην το φοβηθείς, αγκάλιασε το.

Και τον έρωτα σαν τον συναντήσεις
μην τον διώξεις, λάτρεψέ τον
και θα στο ανταποδώσει
και δώσε του σάρκα και αίμα,
δώσε του ήχους και εικόνα.

*Νίκη Ταγκάλου







ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ - ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ : ΧΡΥΣΑ ΑΛΚΥΟΝΗ ΤΖΟΚ 








3 σχόλια: