Παρασκευή 2 Ιουνίου 2017

ΕΛΕΝΑ ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗ - ΜΑΝΑ




Βίντεο -Συμεών Τσούνης

Σαν ήσουν παιδί...
Στη χαρά και στο γέλιο σου. Στη λύπη και στο κλάμα σου.
Στην απορία. Στην προσπάθεια.
Στην αγωνία. Στη δυσκολία. Στην αρρώστια σου.
Στεκόμουν δίπλα σου με στοργή.

Την ώρα που με αναζητούσες. Τη στιγμή που με χρειαζόσουν. Με τα λάθη μου, με τα πάθη μου, με τις αδυναμίες μου
στην ανθρώπινη πνοή...

Μα... ήμουν... εκεί με αγάπη, αφοσίωση και θαλπωρή.
Ζεστή αγκαλιά και προστασία
στην ηλικία την παιδική. Ανησυχία στην ψυχή όσο μεγάλωνες εσύ. Το χαμόγελο στα χείλη και η ευτυχία
η ακατάβλητη προσπάθειά μου στη ζωή.
Με τη δική μου ματιά, γνώση και πείρα.
Με έγνοια και φροντίδα ήμουν και θα είμαι με σώμα και ψυχή
αν το θες κι εσύ
με την αγκάλη μου πάντοτε ανοιχτή...

Όποτε το ζητήσεις, συμπαραστάτης συμβουλευτής. Όποτε το αποζητήσεις, συνοδοιπόρος συνταξιδευτής.
Απάγκειο λιμάνι στοργής στη νηνεμία.
Στη φουρτούνα καταφύγιο και παρηγοριά. Θα είμαι στο πλάι σου ημέρα και νυχτιά.

Όταν κινδυνεύσεις, γονιός προστάτης. Όταν παραπατήσεις, καθοδηγητής ορθοστάτης. Ασπίδα προστασίας
θα ήθελα να γινόταν να είμαι στο πλευρό σου παντοτινά. Η καρδιά μου για εσένα αδιάκοπα θ' αγωνιά.

Με όλα όσα διαθέτω, τα λίγα ή τα πολλά,
σε χέρια, μυαλό, καρδιά, ψυχή...
Παρά τα λάθη, τα πάθη και τις αδυναμίες
στη θνητή μου αναπνοή
θα ήθελα να μπορούσα να κινώ για χάρη σου ουρανό και γη...
Με ανθρώπινη τώρα... ή...
με αγγελική πνοή όταν φύγω απ' τη ζωή. Σε οποιαδήποτε μικρή ή μεγάλη στιγμή με χρειαστείς θα ήθελα να γινόταν για εσένα, μωρό μου, να είμαι πάντα... εκεί! 
{ -23.6.2016- }

Έλενα Χατζηγιάννη
Από το βιβλίο “Η Απαρχή”. (Σελ. 170 - 171)





2 σχόλια:

  1. Μεγάλη μου τιμή η δημοσίευση του ποιήματός μου σε ένα τόσο αξιόλογο blog.
    Θερμά ευχαριστώ τη φιλόλογο Γεωργία Κοτσόβολου,αλλά και όλους όσους τη βοηθούν στο σπουδαίο έργο που επιτελεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή