Σάββατο 22 Απριλίου 2017

ΝΙΚΟΣ ΔΗΜΟΓΚΟΤΣΗΣ - Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΑΣΑΙΝΕΙ



Δείλι μου μοσχομύριστο * η Ελλάδα σ΄ ανασαίνει
και σαν παιδί τριανταφυλλί * την πόρτα σου διαβαίνει .

Μικρή Θεά και περπατεί * στ΄ άστρα σου ανεβαίνει
κι ένα λευκό κρατά χαρτί * και όσα υπομένει .

Θέλει το Σεληνόφωτο * με δάκρυα να ραίνει
και με μολύβι θαλασσί * άλλο να μην σωπαίνει .

" Λαέ μου ευκολόπιστε " * σ΄ όσα πικρά σου λένε
σκάψε βαθιά στις ρίζες μου * οι Αλήθειες μου , δες , καίνε !

Είμαι εγώ το κάστρο σου * το αίμα και ο πόνος
η Φύση σου μες στη ζωή * ο Περιούσιος Λόγος ...

Κι αν πάλι ο Μεσαίωνας * χτυπάει μου την πόρτα
σηκώσου ορθός και πάλεψε * και νίκησε σαν πρώτα ...

Τι όποιος γυρεύει να χαθεί * το βλέμμα αποστρέφει
δειλός δηλώνει στο χαρτί * κι Εμένα καταστρέφει....

Νίκος Δημογκότσης








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου