Τρίτη 7 Μαρτίου 2017

ΑΓΓΕΛΙΝΑ ΣΠΟΝΤΗ ΛΟΥΛΕΛΗ. " Στον έρωτα ψάξε.........."

Kitty Jujube

Δεκάδες τα πούπουλα μου,
μετεωρίζονται άτακτα.
Αποδομουνται τα κύτταρα μου
και σπάνε,
είναι η στιγμή
που μιλάει το διηνεκές.
Στο άπειρο δίνομαι,
σ έναν Θεό που
θέριεψε μέσα μου
και πήρε το σχήμα
του αιώνιου,
ιέρεια ντύνομαι
για τον έρωτα,
δούλη στους ναούς
των παθών.
Κομμάτια,
τα σώματα αποσυντίθενται
και οι σάρκες
ομολογούν το γενναίο,
γιατί είναι γενναίο
από τα υλικά σου
να διαλύεσαι,
να φοράς το κορμί
που σε γκρέμισε,
να ενδύεσαι ρούχο
από της αγάπης σου
τα συστατικά.
Πηγαίνω στο τίποτα
και με χαρίζω στο όλον,
γυρνάω ξανά
σ έναν τόπο οικείο,
το κορμί σου πάνω μου
ράβω,
ξαναζώ σαν εσύ,
μικρές ζωές γεννημένες
από ανάσα και αίμα,
μικρές δωρεές
προσφερόμενες
στο ιερό σου γυμνό,
και εσύ λίγο λίγο
ξυπνάς σαν εγώ,
με το δέρμα μου
χαραγμένο ιερογλυφικά
στο δικό σου,
κι ώσπου σώματα
ιδρώτες
και πνεύματα
να χωνεύονται
σε μια σωρό :
και είπανε πως τη λένε
η σωρός που μουδιάζει,
κι είναι η απόγνωση
του ερωτικού πυρετού,
θεία μετάγγιση
σε μια άγια συμπλοκή.
Στον Έρωτα ψάξε..
ΑΓΓΕΛΙΝΑ ΣΠΟΝΤΗ ΛΟΥΛΕΛΗ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου