Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2017

ΜΙΜΗΣ ΚΟΥΡΤΗΣ - ΠΟΙΟΣ ΕΡΩΤΑΣ ;


Ποιος Έρωτας με ξύπνησε
απ' τα αδειανά όνειρά μου
και την καρδιά μου ύμνησε
και τα χαμόγελά μου;
Ποιος Έρωτας με κοίμισε
μεσ' τη ζεστή αγκαλιά του,
με χάιδεψε,μου θύμισε
πως καίνε τα φιλιά του;
Ποιος Έρωτας τραγούδησε
μεσ' της ψυχής τα βάθη,
γλυκά ήρθε και μου φώτισε
τα πιο κρυφά μου πάθη;
Ποιος Έρωτας παράστησε
το αγγελικό σου βλέμμα
κι ήρθε δειλά κι ανάστησε
το πιο γλυκό μου ψέμα.;
Ποιος Έρωτας κελάηδησε
μεσ' από τη φωλιά του
και τις φτερούγες μάδησε
απ' την πολλή χαρά του;
Ποιος Έρωτας κατάλαβε
πως κάθε νύχτα λιώνω
και πήγε και μετάλαβε
για την καρδιά σου μόνο;
Ποιος Έρωτας μου μίλησε
με τις πολλές σιωπές του
κι έγειρε και με φίλησε
κι άναψε τις αυγές του.
Ποιος Έρωτας με χτύπησε
μ' ένα φιλί στο στόμα
και η λαλιά του ήχησε
και την ακούω ακόμα;
Μίμης Κούρτης - Λάρισα 14 Φλεβάρη 2 0 1 7.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου