Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2017

ΜΙΜΗΣ ΚΟΥΡΤΗΣ - ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΕΤΑΝΕ....


Πάντα το λέγαν οι παλιοί,
πως τα παιδιά, πουλιά είναι και πετάνε.
Κρυφά γελούσα,τους κορόιδευα,
με όλα αυτά που τσαμπουνάνε,
Σαν ήρθαν στη ζωή μου τα παιδιά
μαζί κι η ευτυχία,
πάλι μου λέγαν ''ρούφα" τις στιγμές,
μη χάνεις ευκαιρία.
Και μεγαλώναν τα παιδιά,
κρυφό καμάρι μεσ' την αγκαλιά μου.
Κι είπανε πάλι οι παλιοί,
όσο μεγάλα τα παιδιά,τόσα τα βάσανά μου.
Και μεγαλώσαν γρήγορα,
χαρές μα και καημούς μου κουβαλούσαν.
Δυνάμωνε ο χτύπος της καρδιάς
και οι παλιοί κρυφά χαμογελούσαν.
Τώρα τελειώσαν τα σχολειά
το σπίτι αδειανό κι η κάμαρά τους,
πετάξανε κι αυτά σαν τα πουλιά,
και οι παλιοί δεν μου μιλάνε πια,
μα πίστεψα τα λόγια τα σοφά τους.
Μίμης Κούρτης - Λάρισα,13 Φλεβάρη 2 0 1 7.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου