Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2017

ΜΑΙΡΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑΚΗ - ΠΟΛΥΜΝΙΑ


Δεν μ αφησες να φτασω στη χωρα του Ποτε
"ειναι πολυ μακρυα !"μου ειπες
κι αφησα χαμαι τα ομορφα φτερα μου!
...................................................
Με μαγεψες με τη λυρα σου
με ελουσες στο ποταμι..
απο τις χουφτες σου πινω νερο μοναχα!
.............................................................
Πολυμνια με ονομασες
και μ εντυσες χιτωνα απο φως,
Απολλωνα θεε!
Ταμενη σε σενα τωρα δασκαλε
παρασταση για σε γινομαι
καθε που γλυκοχαραζει στον Ελικωνα!
....................................................
Μαθε λοιπον το μυστικο μου~
"ολες οι Μουσες σου ειμαι Εγω!
καμμια αλλη δεν σ αγγιζει πλην εμου!
ντυνομαι ολους τους ρολους !
Η Αγανιππη πηγη ειναι η δυναμη μου!
κι ακομη μαθε ..
...την αστεροσκονη την εχω παντα
κι ειμαι Παντου και Πουθενα!
Εισαι ο Ερωτας κι ειμαι η Ψυχη !!"
Εισαι ο Φοιβος μου
κι ειμαι η Πολυμνια σου!

Μαίρη Γραμματικάκη ( 2012 )
Από τη συλλογή ΣΩΜΑΤΙ ΚΑΙ ΨΥΧΗ










3 σχόλια:

  1. Η αφοσίωση και η λατρεία,..η σαγήνη και τα παραμυθια μέσα στο Μύθο,..οι αλληγορίες κι οι αναφορές στην Μυθολογία,..η Ποίηση και η Μουσική, όλα ΕΝΑ στον απόλυτο έρωτα!
    Ευχαριστώ θερμά για την φιλοξενία της Πολυμνιας μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είσαι ο Έρωτας κι είμαι η Ψυχή!
    Είσαι ο Φοίβος μου κι είμαι η Πολύμνια σου!!!!
    Είσαι μια υπέροχη ποιήτρια που πολύ αγαπώ Μαίρη μου!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ από καρδίας Βούλα μου!ανταποδίδω αγάπη με φιλί! Η αγάπη όταν μοιράζεται πολλαπλασιάζεται..παντί τρόπω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή