Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2016

ΣΕΚΛΙΖΙΩΤΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ " Το σονέτο της θλίψης..."


" Το σονέτο της θλίψης..."
(πατέρα μη φύγεις νύχτα μονάχος..)



Πατέρα μη φεύγεις μονάχος αυτό το βράδυ,
στα μάτια σου βλέπω τη θλίψη χλωμή να κρένει,
κι ο πόνος δειλός στη θωριά σου κοιτά τον Άδη
σα να 'ναι γνωστός σου φωνάζει και ξεμακραίνει.
~
Κι αν ήσουν και συ σαν κι εμένα παιδί πριν χρόνια,
ερώτων τραγούδια που είναι κρυμμένα τώρα;
και κείνα τ' αστέρια γινήκαν στη κόμη χιόνια
χαθήκαν κι οι μέρες σβηστήκαν σε μία ώρα.
~
Γλυκέ μου πατέρα μες στην αγκαλιά μου μοιάζεις,
η πλάση μου όλη, λεχούδι μικρό στη κούνια
τα μάτια σου κλείνεις, μ' αφήνεις κι αναστενάζεις
γλυκέ μου πατέρα λαλιές αγγέλων μιλιούνια,
~
τριγύρω ψαλμοί σε κοιμίζουν μες στον αέρα,
κοιμήσου ψυχή μου, γλυκέ μου σοφέ πατέρα...

Αφιερωμένο στη μνήμη του φίλου μου Παντελή...


Θανάσης Καραθύμιος Σεκλιζιώτης
14σύλλαβο σονέτο Αγγλικού τύπου
με αμφιβραχύ (μεσοτονικό) μέτρο
απ' το βιβλίο μου "επιστολές στην αγάπη"




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου