Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2016

ΒΙΚΥ ΔΡΑΚΟΥΛΑΡΑΚΟΥ " Σ ένα ποτήρι κόκκινο κρασί "


Σ ένα ποτήρι κόκκινο κρασί
νηστεύω τα βράδια απ΄τη ζωή μου
και κρυφό κρατάω απ΄τη ψυχή
πως εσύ δεν είσαι πια μαζί μου.

Ήμουν το χώμα και εσύ ήσουν το νερό,
ήσουν αέρας και ήμουν η φωτιά σου
μα τώρα με καρφώνω στης εμπιστοσύνης το σταυρό
πάνω στο απλωμένο σεντόνι της ψευτιάς σου.
Σ΄ένα ποτήρι κόκκινο καημό
κάθε νυχτιά με χορεύουν οι απελπισιές μου
και μες σε κονσέρτα από λυγμό
χτίζω τις γυάλινες τις φυλακές μου.
Ήσουν ανάσα στο κορμί και την ψυχή
κι ήμουν το σώμα στις ακρογιαλιές των χεριών σου
μα φταίω εγώ που με ονομάτισα πληγή
και τις νυχτιές με πυρπολώ με την γεύση των φιλιών σου.
Σ' αυτό το ποτήρι ένα θάνατο θα κεραστώ
απόψε αγάπη μου το σάλεψες το νου μου
ήρθαν χαράματα κι ακόμα τον πόθο μου μεθώ 
με την λαχτάρα του καημού σου.
Βίκυ Δρακουλαράκου
17/9/2016
10. 25 Μ.Μ
κατοχυρωμένο.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου