Δευτέρα 25 Ιουλίου 2016

ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ - Flamme À Lunettes- Dionysos, Απόδοση στίχων στα ελληνικά

πηγή φωτογραφίας 


Flamme À Lunettes- Dionysos*

Απόδοση στίχων στα ελληνικά: Κωνσταντίνος Καραγιαννόπουλος

*Οι Dionysosείναι γαλλική ροκ μπάντα, που πρωτοεμφανίστηκε το 1993 με τον δίσκο HappeningSongs. Το συγκεκριμένο τραγούδι ανήκει στο έκτο τους άλμπουμ LaMécaniqueducœur (Μηχανική καρδιά), που γράφτηκε για την ομότιτλη ταινία κινουμένων σχεδίων το 2007. Τελευταία τους δουλειά είναι το άλμπουμ Vampireenpyjama, που κυκλοφόρησε τον Ιανουάριο του 2016.


Δεσποινίς Acacia:

Η όρασή μου δεν είναι και τόσο καλή
μα τα γυαλιά με κάνουν να δείχνω χάλια
έτσι που να προκαλώ τρόμο στον κόσμο
σαν ξωτικό που φοράει ματογυάλια

Τζακ:

Ω φλογερό μικρό ξωτικό
πυρκαγιά μέσα στην νύχτα
μη παίζεις παιχνίδια με την όρασή σου
αν αυτή σ’ αφήνει στο σκοτάδι

Δεσποινίς Acacia:

Προτιμώ, του θάμπους την ευθυμία
και ξεχνώ να φορέσω τα γυαλιά μου
όταν τραγουδώ μοιράζω χάδια
και πόσο μου αρέσει να κλείνω τα μάτια

Τζακ:

Ω όμορφέ μου εμπρηστή
άσε με να σε κρατήσω σφιχτά στην αγκαλιά μου
ή να σκίσω τα ρούχα σου με τα δόντια μου
και να τα κάνω κομφετί
που θα σκορπίζονται εδώ κι εκεί
ενώ θα φιλιόμαστε

Δεσποινίς Acacia:

Κομφετί;

Τζακ:

…Ω εγώ κι εσύ

Δεσποινίς Acacia:

Το μόνο που βλέπω είναι τ’ άστρα
και κάποιες μέρες
τα μάτια μου με ξεγελούν και μ’ οδηγούν
μακριά στο τέλος του δρόμου
ώσπου να μη βαστώ άλλο να γλιστράω
μια ματιά στον ήλιο
ή στον ουρανό
ή απευθείας στα μάτια
το μόνο που βλέπω είναι τ’ άστρα

Τζακ:

Δε θέλω να μου ξεφύγεις
θα’ μαι ο μόνος οδηγός σου
άσε με να’ μαι τα μάτια σου
κι εσύ η δική μου ιδιαίτερη φλόγα

Δεσποινίς Acacia:

Υπάρχει κάτι που θέλω να σου εξομολογηθώ
απ’ τις πέντε αισθήσεις η ακοή μου είναι η καλύτερη
ποτέ δε θα σε αναγνωρίσω κοιτάζοντάς σε

Τζακ:

Καυτή χόβολη
μόνοι στο σκοτάδι
σπινθήρες θα κάνουμε να ξεχύνονται παντού
κι ώσπου το ρολόι της καρδιά μου
να χτυπήσει μεσάνυχτα θα’ χουμε πιάσει φωτιά
και θα’ ναι τόσο λαμπερά
που θα δεις το φως

Μαζί:

Το μόνο που βλέπω είναι τ’ άστρα
και κάποιες μέρες
τα μάτια μου με ξεγελούν και μ’ οδηγούν
μακριά στον τελευταίο δρόμο
ώσπου να μη βαστώ άλλο να γλιστράω
μια ματιά στον ήλιο
ή στον ουρανό
ή απευθείας στα μάτια
το μόνο που βλέπω είναι τ’ άστρα

 Ο Κωνσταντίνος Καραγιαννόπουλος γεννήθηκε το 1989 στο Καρπενήσι. Ασχολείται με τη δημοσιογραφία και την κριτική λογοτεχνίας.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου