Κυριακή 17 Ιουλίου 2016

ΓΙΟΛΤΖΙΔΟΥ ΑΓΑΘΗ " Το κρυφτό "


Απόψε
Επιθυμώ να παίξω μαζί σου κρυφτό.
Θα τα φυλάω, όπως φιλάω το φιλί σου.
Ένα
Δυο
Τρία
Μετρώντας τα αστέρια που φεγγοβολούν στο κορμί σου .
Φτου και βγαίνω από την όστρακο της λατρείας που σου έχω!
Στο αδιέξοδο του φεγγαρόφωτου σε ψάχνω.
Δέντρα ψηλά σαν τον εγωισμό σου.
Θάμνοι αγκαθωτοί σαν τα χάδια σου.
Πέτρες ποταμίσιες μυτερές σαν κόγχες αστεριών ,μα εσύ πουθενά!
Στέκομαι και καθρεφτίζω το βλέμμα της αγωνίας μου στην πηγή της φυγής σου.
-Κέρδισα ,ακούω την φωνή σου την στιγμή που προσπαθώ να βγάλω μια αγκίδα από την πατούσα μου.
-Σε κέρδισα ,ξαναλές.
Κερδίζει κανείς άραγε στον έρωτα, αναρωτιέμαι.
Τα ξαναφυλάω μένα φιλί στο μπράτσο μου.
Πάλι θα κρυφτείς
Πάλι θα μετρήσω τους αιώνες της προσμονής σου.
`
Διάφανος μεταμορφώνεσαι στην άκρη των χειλιών μου..









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου