Κυριακή 17 Ιουλίου 2016

ΝΙΚΟΣ ΒΑΡΔΑΚΑΣ - 2 ΠΟΙΗΜΑΤΑ



i) Πετράδι  μου

Πετράδι μου πολύτιμο, σαν λέξη που
έπλασε ποιητής στην έμπνευση του βαστώ
στα χέρια μου ανάμεσα , αδύναμο σαν
τον αέρα που χαϊδεύει κρίνο.
Πετράδι μου ακριβό, εικόνα μοιάζεις
του ζωγράφου που το πινέλο του χρώμα
σκορπά στον πίνακα του.
Το κλάμα σου υγραίνει την αφή μου, μα
η θωριά σου είναι ευλογία που αγκαλιάζει
την πνοή μου.
Πετράδι μου μοναδικό σαν τραγουδιού την
νότα οι λέξεις είναι κύματα όταν στην θάλασσα
των ματιών σου ταξιδεύει η ψυχή μου…


* * * * 
ii) Τελευταία  μέρα

Ίσως  είναι  η  τελευταία  μέρα  που  θα  τα  πούμε.
Οι  δύο  μαζί  δεν  αντέξαμε  την  φθορά  της  μέρας, το
πέταγμα  της   ζωής  μπροστά  απ΄τα  μάτια  μας.
Ίσως  είναι  το  τελευταίο  φιλί ,που  χορέψει  στα  σώματα
  όταν  οι  πλάτες  μας  βαδίσουνε  αντίθετα  στον δρόμο.
Λάθη, πολλά  λάθη  πράξαμε  και  οι  ώρες  δεν  είναι  φίλοι
παρά  σταγόνες  από  δάκρυα  που  στεγνώνουν  εύκολα.
Όταν  χωρίσουμε, δεν  θέλω  εκεί  πίσω  στήν  ανάμνηση  να
αφήσουμε  την  λήθη .Ας  πάρουμε  ο  καθένας  την   δική  του
ευθύνη   που  δεν  ερωτευτήκαμε, παρά  αγαπήσαμε  πολύ.



Από την ποιητική συλλογή του Ν. Βαρδάκα "Νοσταλγία" που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Διάνυσμα σε μορφή free ebook . Μπορείτε να το βρείτε  εδώ


Το μπλογκ του Ν. Βαρδάκα :http://nicosvardakas.blogspot.gr/








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου