Τρίτη 10 Μαΐου 2016

ΠΑΡΑΘΥΡΑΣ ΗΛΙΑΣ " Το παιδί που δεν γεννήθηκε ποτέ "


Πραγματικά πόσα παιδιά θαφτήκανε εντός μας.
Πόσοι έρωτες μείναν ανεκπλήρωτοι.
Εκδοχές ευτυχίας που δεν ζήσαμε, που κάναμε έκτρωση για ένα πείσμα για ένα φόβο 
γιατί βιαστήκαμε 
σε συμπερασματα και κρίσεις.
Αγέννητο παιδί ξύπνα!!!! 
Τον ομφάλιο λώρο
νου και καρδιάς θα ενώσω ξανά. 
Ο ιερός γάμος θα με κάνει πατέρα και μητέρα του εαυτού μου.
Θα με θηλασω το γάλα της αυταγάπης θα ξυπνήσω μέσα μου  την αιώνια αλήθεια την μνήμη.
Πως είμαι το κέντρο και η περιφέρεια του κύκλου. 
Πως είμαι αετός και περιστέρι. 
Ο αδερφός του Χριστού.  
ο κεραυνός του Δία. 
Μια κιθάρα φτιαγμένη να λέει καντάδες έξω από ψηλά παραθύρια.
Για τις πέντε κόρες θα τραγουδήσω, Καλοσύνη, Δικαιοσύνη, Αγάπη ,Αλήθεια, Σοφία.
Μαζί σας υπάρχω ζω ανασαίνω. 
Όχι πια άλλα  Αγέννητα παιδιά. 
Όχι άλλες εκτρώσεις .
Είμαι ελεύθερος!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου