Παρασκευή 15 Απριλίου 2016

ΠΟΔΑΡΑΣ ΣΠΥΡΟΣ " Η βασιλεία "



Αν είναι να ζήσω πεθαμένος
προτιμώ να σκοτώσω τον θάνατο
--------------------------------------------------------- 

< Ήταν θαρρώ ο θάνατος
που αγάπησε τον άνθρωπο >

Ήταν θαρρώ ο θάνατος
που χαμογέλασε τα μάτια μου
Κοίταξα τον ουρανό
και κόκκινο τον είδα
τι θα γινόταν αν έβρεχε ;
Θεέ μου πόσος πόνος χρειάζεται
για να σε αγκαλιάσει το αίμα ;

Ήταν θαρρώ ο θάνατος
που έκλαψε με την τύχη μου
Κοίταξα την θάλασσα
και μαύρη την είδα
τι θα γινόταν αν νευρίαζε ;
Θεέ μου πόσο θλίψη χρειάζεται
για να ξανά γίνει γαλάζια ;

Ήταν θαρρώ ο θάνατος
που χάιδεψε την μοίρα μου
Κοίταξα το μέλλον μου
και είδα νεκρούς να περπατούν
Θεέ μου τι ζωή έρχεται για εμάς
χωρίς εμάς ;

Ήταν θαρρώ ο θάνατος
που κορόιδεψε την ζωή μου
Κοίταξα τα ακοίταχτα
και είδα κλειστά μάτια
να ζητάνε δάκρυα
Θεέ μου ποια προσευχή
αξίζει για εμάς ;

Ήταν θαρρώ ο θάνατος
που θάνατο δεν είχε
Κοίταξα τα μνήματα
και άδεια τα είδα
Θεέ μου ποιοι ζωντανοί
θα μείνουν για να σκάψουν καινούρια ;

Ήταν θαρρώ ο θάνατος
που ακούμπησε στον ώμο μου
τον κοίταξα στα μάτια
και είδα τον φόβο του
Θεέ μου λυπήσου τον

Ήταν θαρρώ ο θάνατος
που πέθανε
Κοίταξα την καρδιά μου
και είδα τον θεό

< Ήταν θαρρώ ο θεός
που αγάπησε τον άνθρωπο >

Σπύρος Ποδαράς  13/04/2016

Αφιερωμένο στους ζωντανούς νεκρούς ανθρώπους

Ανέκδοτο












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου