Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2016

ΖΕΡΒΟΥ- ΠΑΝΤΑΖΗ ΤΡΙΑΔΑ " ΕΓΩ Ο ΠΟΙΗΤΗΣ!! "


Εγώ ο ποιητής,πετώ στις καταιγίδες,
σ'απρόσιτα φαράγγια και γκρεμούς,
ομίχλη,καταχνιά φιλώ στο στόμα,
τα γκρίζα σύννεφα περνάω μ' ελιγμούς.
Εγώ ο ποιητής, ωκεανούς αναταράσσω,
με τα γιγάντια κουπιά που κουβαλώ!
Στέλνω τα κύματα να γλείψουν τ' ακρογιάλια,
τους γλάρους σε συμβούλιο καλώ!
Εγώ ο ποιητής, μ' αθέατο το κοσμικό μου σώμα,
μ'αόρατο της έμπνευσης το πνεύμα τριγυρνώ!
Τα μυστικά της σκέψης μου σε σας τα καταθέτω,
γυμνώνω την ψυχή,αλήθειες μοναχά κυοφορώ.
Εγώ ο ποιητής αντλώ καθάριο το νερό,
απ' το βαθύ κι ασάλευτο πηγάδι,
των πιο αγνών και φρέσκων λογισμών,
μακριά απ'το φθονερό ανθρώπινο κοπάδι!
Εγώ ο ποιητής, τις νύχτες περπατώ,
το σκότος κι οι αμίλητες σκιές με συντροφεύουν!
Η ταραχή του κόσμου και η βία μ'απωθούν,
τ'αστέρια,το φεγγάρι,το ημίφως με μαγεύουν!
ΖΕΡΒΟΥ ΠΑΝΤΑΖΗ ΤΡΙΑΔΑ
13/2/16







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου