Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2016

ΡΑΜΑΝΔΑΝΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ " Ο ΘΡΟΝΟΣ "

Alexander Andreyevich Ivanov - Appearance of Jesus Christ to Maria Magdalena
Με τα πέδιλα του ανέμου, του Θελξίνοου φορεσιά μου ψυχικά χαρίσματα κι ελπίδες με σφεντόνα την καρδιά αγνού κρίνου, προχώρησα στο μονοπάτι εκείνο, με τις κοφτερές ψηφίδες. Με τ΄ ακανθώδη φυτά και τις τσουκνίδες, με τα τσαλακωμένα σύννεφα και τις απόκρημνες χαράδρες, καθώς και μ΄ όλα τα φαρμακερά θηρία της ζούγκλας, τις έχιδνες για να περάσω τα οδύσσεια πάθη στης ζωής τις ράγες. Τους σάρκινους, εφήμερους καημούς και τους θανάσιμους τους πειρασμούς. Γύρω μου κι άλλοι σαν εμένα, μες στη νυχτιά, κουβαλούν μπόλικα χρυσάφια κι αργυρά, άλλοι σπουδαία συμβόλαια και μαγαζιά, πολλοί τον εγωισμό, δόξα και ψευτιά. Μα ΄γω στις χούφτες μου μετρώ, μια στάμνα με άρωμα, ένα γιατρικό, λίγο λαδάκι και μια φλόγα στην καρδιά, δάκρυα και μετάνοια για συντροφιά. Προχώρησα άλογα χρόνια πολλά, πυκνή ομίχλη γύρω καταχνιά. Κράτησα ένα επτασφράγιστο μυστικό στης Πούλιας το χρυσό τον ατραπό. Μετά από πορεία αρκετή, μετάνοια και προσευχή φεγγοβολάει ο θρόνος να κι η αρετή, τρέχω με ανυπομονησία περισσή σκύβω, φιλώ τα πόδια και λέω μια ευχή! Το λάδι παντού κυλάω, κάνω εντριβή με τα μαλλιά σκουπίζω, ζητάω μια ανταμοιβή δεν είμαι από μέταλλο, ούτε από χαλκό, στα χέρια μου ένα όνειρο, άστρο φωτεινό. Ύστερα άρωμα τριαντάφυλλο ΄δω απλώνω, ήρεμη ψυχή παραδίδω κι αποχωρώ, γεμάτη φως καθάριο λαμποκοπώ, άπλετο, θείο, γαλήνιο κι αρχοντικό.

Από τη νέα συλλογή μου...










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου