Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2016

ΒΕΤΟΥΛΑΚΗ ΜΑΡΙΑ " ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ "


τα Προβλήματα. Αχ, τα προβλήματα.. πιθανές αντιστάσεις κι αλλοτινές θύμισες
στα φιλικά προσκείμενα βρίσκουν παρηγοριά στη διαύγεια του λόγου ανακούφιση
"Χαρίζομαι", κύριε! είδα αυτό που χρειαζόμουν να δω Χαρίζομαι όπως είμαι με τα προβλήματα που κουβαλώ και τις έγνοιες του στίβου μου
Όλα προσωπικά μαργαριτάρια του μόχθου μου Έδωσα γενναίες μάχες και στις μη-νίκες ήταν αυτά τα Τρόπαια μου
Άτολμη δε στάθηκα, τουλάχιστον, άγγιξα ύψη εκεί που άλλοι βολεύονταν κατέκτησα πτήσεις με δύσκολους παρανομαστές
Εκεί, στα ράφια της σκέψης μου συναντάω προβλήματα κάποια λυμένα μα κι άλλα άλυτα περιμένουν ζητάνε απ' το σάλιο μου λίγη επίγνωση αμέριστη φροντίδα
Αθροιστικά, με εναποθέτουν σε νηστεία θρεφόμενα τον ιδρώτα μου καθώς πασχίζω να σπάσω το θράσος τους
Τις Νεκρές Ώρες του ύπνου τότε που τα φαινομενικά μου προβλήματα κοιμούνται Τότε!
Ορμητικά, την ανυπαρξία τους θα εξαλείψω της βασανιστικής απουσίας το σαράκι τους θα λιώσω
και το πρωί μόλις ανοίξω τα μάτια της ψυχής μου θα είμαι κενή μα ελεύθερη από δαύτα..





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου