Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2015

ΕΙΡΗΝΗ ΛΙΒΑΝΟΥ - Η ''τρέλα'' της Φλέρυς.


---------------------------- Και μου λέει η Φλέρυ: με τρελαίνει αυτή η μονοτονία της ζωή μας ρε παιδί μου! . Βαρέθηκα πραγματικά! Βρε φιλενάδα ξέρεις τι είναι η κάθε μέρα μας; Μια στροφή της γης, γύρω από τον εαυτό της. Τίποτ' άλλο. Ολόιδια στριφογυρίζουμε κι εμείς οι άνθρωποι της μαζί μ' αυτήν. χωρίς να αλλάζει τίποτα. Βαρέθηκα τα μνημόνια. μπλα μπλα μπλα Βαρέθηκα τις ίδιες πολιτικολογίες μια ζωή. βαρέθηκα αυτήν την καθημερινότητα! Για μένα ευτυχία θα ήταν ένας ήρεμος γύρος μ' ένα μικρό διαστημόπλοιο γύρω απ' τον ήλιο! ------------------------------------------- Απάντηση στη Φλέρυ: Αυτή η τρέλλα σου είναι η ωραιότερη μέχρι τώρα. Αν βρεις τον τρόπο σφύρα και σε μένα. Άλλωστε είναι μια εποχή της ζωής μου που αντί για αυτοκτονία κάνω τις μεγαλύτερες μαλακίες που έχω κάνει μέχρι σήμερα . Αυτή που λες με το διαστημόπλοιο γύρω απ'' τον ήλιο, μου φαίνεται η ιδανικότερη!!!! Ξέρεις?......... μπορεί να μας δει κι' εκείνος από κει ψηλά.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου