Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2015

ΜΑΟΥΣΙΔΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ " Σε σένα "

Γκυστάβ Κουρμπέ - La Femme au perroquet 1866 

Σε σένα
*********
σ' αυτό που υπήρξες ή που το ψάχνεις
στα μυστικά σου
στο λατρεμένο παρελθόν σου
στο παρόν κοντά μου…

Σε μένα

στον χρόνο που πέρασε χαραμισμένος δίχως αντίκρυσμα
στις ενάρετες πεποιθήσεις
στα κρυφά ελαττώματα
στην πίστη μου ,στην σιωπή μου, στην αχαριστία μου
που είναι έρωτας….

Εσύ κι εγώ

Στην Ζωή, στον Έρωτα
στην νύχτα, στην ζεστασιά
Σ 'αυτό και ή και σε ότι είναι δικό σου ή και δικό μου
στον ήλιο που έρχεται
σε μας μέσα στον καθρέφτη
σ' ένα λουλούδι, που θα είμαστε μαζί ,εσύ και εγώ...

Πίνακας Γκυστάβ Κουρμπέ -
fr. La Femme au perroquet 1866
(λεπτομέρεια πίνακα)
Λάδι σε καμβά. 129,5 × 195,6 cm
Μητροπολιτικό Μουσείο της Νέας Υόρκης

Ελισάβετ Μαουσίδου.
















2 σχόλια: