Τετάρτη 1 Ιουλίου 2015

ΓΡΗΓΟΡΙΑ ΠΕΛΕΚΟΥΔΑ " Οι νύχτες μου " Ποιητική συλλογή



Τίτλος:ΟΙ ΝΥΧΤΕΣ ΜΟΥ
Είδος ΠΟΙΗΣΗ 
Συγγραφέας:ΠΕΛΕΚΟΥΔΑ ΓΡΗΓΟΡΙΑ 
Εκδόσεις ΟΣΤΡΙΑ. 
Σελίδες 78 

ΠΟΙΗΜΑ ΣΥΛΛΟΓΗΣ 

Όταν χαράζει στη Μεσόγειο
οι Άγγελοι της αβύσσου
μες στη θολότητα του σκότους τους
πληγώνονται απ΄το φως.
Τώρα που χαράζει,
τώρα που βρήκα τη λαλιά μου
έκαψα το χθές στις νύχτες μου
και άφησα να με νανουρίζει
ο αχός της θάλασσας,
μικρές δροσοσταλίδες
κράτησα στα χέρια μου
κι ανύψωσα το βλέμμα
στα άναρχα ουράνια.
Μίλα μου, νύχτα, μίλα μου,
με ρυάκια, με ποτάμια
μες στη Μεσόγειο που καίγεται,
ίσως εξυμνήσουμε
τους νυσταγμένους ίσκιους
με φως και άστρα,
με ακτίνες φωτός του Αιώνιου
που ονειρεύονται
όσοι αγαπούνε τον Ήλιο της
τον πορφυρό....



ΠΟΙΗΜΑ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟΥ




Μια μέρα θα φύγω
 απ' τα σκοτάδια σας 
θα αγκαλιάσω όλα τα όνειρα 
σε χίλιες και μια νύχτες,
θα πιω αμόλυντη αγάπη,
φλοίσβους που στραφταλίζουνε στα μάτια.
Οχι, άλλα δάκρυα στις νύχτες μου,
καλή ανατολή σ' αυτούς που βρίσκονται ψηλά, 
ας γονατίσουν στη ζωή
ενάντια στο βόλεμα.
Εκεί που θρώσκει το βλέμμα
πάνε τα πουλιά όταν αιχμαλωτίζονται 
στο δείχτη ενός δαχτύλου.
Ω, χαμηλώστε λίγοτ ην ένταση
να μιλάμε μόνο για νύχτες
με τα βογκητά απ' τους φεγγίτες
τ' ουρανού όταν τρίζουν στο νεφέλωμα 
μεταναστεύοντας από χειραψίες αστεριών .



ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ 
Η Γρηγορία Πελεκούδα γεννήθηκε στην Λάρισα και σπούδασε στην σχολή Καλών Τεχνών. Ασχολήθηκε για αρκετά χρόνια με την ζωγραφική κάνοντας ατομικές και ομαδικές εκθέσεις. . Είναι μέλος της Ένωσης Λογοτεχνών και συγγραφέων << Ε.Λ.Ο.Σ.Υ.Λ>> Λάρισας. 

Για την ποίηση που πάντα ήταν το κρυφό της όνειρο, έχοντας άπειρες πηγές έμπνευσης, πάλευε με την πένα της κάνοντας εξομολόγηση στις νύχτες της για τη ζωή και τα δεινά των ανθρώπων, μετρώντας αστέρια όταν έπεφταν και κάρφωναν τις λέξεις.

Έτσι άρχισε το ταξίδι καρφώνοντας λέξεις στις ράχες που έσερναν τα χρόνια












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου