Τρίτη 9 Ιουνίου 2015

ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΒΟΥΛΤΣΟΥ " Ψυχή μου "


Ψυχή μου….
Σε σένα ακουμπάω όταν ο καημός την σκέψη μου την δέρνει,
και από σαράντα κύματα το λυτρωμό που της ζητώ μου φέρνει.
Δεν είσαι κάτι απλό κάτι που την σκέψη μου κρατάει,
είσαι απλά μοναδικό κομμάτι μου που την καρδιά μου σπάει…
Ψυχή μου…
Όση αγάπη μου έδωσες τις νύχτες που βαθιά πονούσα,
άλλη τόση για σένα έχω εγώ για αυτήν θεό παρακαλούσα.
Κι αν η βροχή καμιά φορά το νου μου τον παγώνει,
σαν θάλασσα σε σκέφτομαι σε μια αγκαλιά και ο πόνος ημερώνει…
Ψυχή μου…
Μην μένεις να πονάς όταν το δάκρυ σου κυλάει,
είμαι εδώ να ακουμπάς σε μια καρδιά που για σένανε φυλάει.
Αυτά τα μάτια που εγώ κοιτώ και είναι για μένανε παλάτι,
αυτά εγώ θα προσκυνώ σε όλης της γης την άκρη…
Ψυχή μου….
Τίποτα δεν είναι η ζωή, μοιάζει με ένα αστείο,
μα η ζωή μου είσαι εσύ, ποτέ μην πεις αντίο.
Σκέψου μας σαν προσευχή κοινή δύο ψυχές σε μία,
μοιάζει με κύμα η ζωή που φέρνει τρικυμία…
Ψυχή μου….
Όλα εσύ, μόνο εσύ και πίκρα και χαρά μου,
όλος ο κόσμος μια σταλιά σαν σ’ έχω αγκαλιά μου.
Μίση, κακίες δεν κρατώ, τις έχω κάνει πέρα,
εγώ μου το έμαθα αυτό και εσύ το ίδιο εμένα…
Ψυχή μου….
Δυό χεράκια σ’ ένα…
‘’ψυχή μου’’
Ευαγγελία Βούλτσου







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου