Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2015

ΠΗΓΗ ΔΡΟΣΟΥ " Παρουσία "

 Φωτογραφία: Brooke Shaden


Απόκαμαν οι Ώρες μου να παρακολουθούν από μακριά
Τους φθόγγους σου άλαλητους
Θέλω να μου ψιθυρίσουν στην καρδιά
Ευθύς
Μιαν αγκαλιά νότες ανυπόμονες
Υπνωτισμένες Μελωδία
Γιατί δε μου είπες πως θα ‘ρθεις
Να ονειρευτώ την έλευσή σου
Τινάζοντας τη σκόνη
Από τις αναστολές μου
Ανοιγοκλείνοντας τα αυτιστικά μου βλέφαρα
Στο ακατάληπτο της Παρουσίας σου
Εξαντλήθηκαν στης αμφιθυμίας την αντίσταση
Τα μεγάλα μου βήματα
Λιώνοντας πύρινα υποδήματα
Λάβας ηφαιστειακής
Μα τα δειλινά
Φυσώ τη στάχτη από την προτομή σου
Τη βάφω στης άγριας βυσσινιάς το ρόδο
Πριν τη χαρίσω του Ουρανού να πορφυρώσει τη Νεφέλη
.
Εχθροπραξία που τελεσφόρησε η Συμμαχία μας
Θα αναμετρηθεί ξανά στο απόγειο των συναισθημάτων της
Κραδαίνοντας τη λήθη ανεπαρκή
Στα βρεμένα της μάτια…

Π.Δ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου