Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2015

ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΚΑΡΑ " ΜΗ...ΜΗ ΜΟΥ ΛΥΠΑΣΑΙ "

Φωτογραφία - Χρυσάνθη Καρά 
Μη... μη μου λυπάσαι κοίτα τον ήλιο που λάμπει δες πέρα μακριά τη γαλάζια θάλασσα άκου το τραγούδι των γλάρων αφέσου στο απαλό αεράκι να σου χαϊδεύει τα μαλλιά να σκιρτά στο πρόσωπό σου διώχνοντας τις ρυτίδες της θλίψης σαν Άλλη αγαπημένη!
Μη...μη μου λυπάσαι είναι τόσο ωραία τα κίτρινα φύλλα ντυμένα τη γλυκιά μελαγχολία του φθινόπωρου. Σε λίγες μέρες θα ανθίσουν τα χρυσάνθεμα μυρίζουν τόσο όμορφα έχουν κάτι από σένα κάτι απ’ το όνομά σου είναι αυτό το κάτι…το σπάνιο του λιμανιού η απανεμιά που συναντά κανείς στην λαμπερή ψυχή σου.
Άσε με άσε με να σου χαρίσω λίγα χρυσάνθεμα δωσ’ μου το χέρι σου να συναντήσει το δικό μου στο δρόμο της αγάπης. Το ξέρω πως πονάς, άσε με να σε ξεκουράσω λίγο να ζωγραφίσω και πάλι στα χείλη σου το γλυκό, του ιριδισμού σου το χαμόγελο.
Μη...μη μου λυπάσαι εγώ είμαι εδώ και σ' αγαπώ!



Το ποίημα ανήκει σε Συλλογή προς έκδοση.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου