Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015

ΣΤΥΛΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ " Το ακούς;"




Μην τους πιστεύεις.
Δεν είσαι στην άκρη του γκρεμού.
Αν θα κάνεις το βήμα δεν θα πέσεις.
Το ακούς;
Μην κάνεις τα πρέπει τους θέλω σου,
και ξεκίνα για εμένα.
Οι δύο μαζί μπορούν.
Το ακούς;
Έλα κοντά μου,μια ματιά δεν ωφελεί.
Ποτέ δεν ήταν αρκετή,χάνεται στην μοναξιά του αέρα.
Το ακούς;
Αν φοβάσαι εγώ θα έρθω να σε πάρω.
Μαζί......μαζί θα το περάσουμε το απέναντι,
στην αγκαλιά μου θα σε πάρω αν χρειαστεί.
Το ακούς;
Δεν θέλω μόνη να διαβείς,κορμί αδειανό δεν το ποθώ.
Ποτέ μου δεν το ζήλεψα.
Το ακούς;
Μαζί να μου την φέρεις.
Ορφάνια στην ψυχή σου μην χαρίσεις.
Το κλάμα άκουσα για εσάς ήρθα.
Το ακούς;
Και αν σταματήσεις να με ακούς και απέναντι περάσεις,
μην με ψάξεις.
Κοίτα με .....δίπλα σου είμαι.
Κράτα με και πες μου,πάμε.....το ακούς;.....πάμε
Panagiotis Stylianopoulos










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου