Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2014

ΙΩΑΝΝΑ ΛΑΖΟΥ - ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΠΑΡΔΟΥΛΗ "Καθώς σε άγγιξα Ιώ " Οταν η Ποίηση συνάντησε τη Ζωγραφική!!!

Ο πίνακας της Κατερίνας Μπαρδούλη " Καθώς σε άγγιξα Ιω "στάθηκε η πηγή έμπνευσης του ομώνυμου ποιήματος της Ιωάννας Λάζου 

Κατερίνα Μπαρδούλη - Καθώς σε άγγιξα Ιω


Καθώς σε άγγιξα Ιω
................................
δεν σε άγγιξα με τα χέρια μου
φοβόμουν μην χαθείς
σε άγγιξα με τα μάτια μου
σε διαίρεσα με τα μάτια μου
όλες οι γραμμές του προσώπου σου
κομμάτι -κομμάτι ένρινες
έγιναν στα δάκτυλα μου απαίδευτες
και εγώ ο αδαής
μαθαίνω πάλι
να πιάνω το πινέλο
και κατεβαίνω αργά στο κορμί σου
αργά από φόβο μην σπάσεις
μην φοβηθείς
δεν το θέλω...
Καθώς σε αγγίζω Ιω
βλέπω τον κόσμο σου
και πώς να ζωγραφίσω
τις βαριές ανάσες από τις πληγές σου
πώς να αποτυπώσω το όλον σου
φοβάμαι μην χαθώ στους σκοπέλους
της ψυχής σου
γιαυτό αγαπημένη μου
απαγκιστρώνομαι από το άσπρο μου τελάρο
και σήμερα που βρέχει
καμώνομαι πως είμαι το υγρό στοιχείο
διάσπαρτο μέσα σου
με άγγιξες Ιω...
είμαι αδύναμος Ιω..
............................................................................

Ιωάννα Λάζου  - Από έναν  όμορφο πίνακα της Κατερίνας Μπαρδούλη 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου