Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014

ΔΕΜΠΕΡΔΕΜΙΔΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ " Δεκέμβρης της αγάπης "



Χειμώνιασε .Υγρή η ατμόσφαιρα

Μα όλα τα χρώματα στα πόδια μας
Δεκέμβρης της αγάπης
Είναι αργά
Η νύχτα δεν έχει δρόμο
Χάνεται στο μισοσκόταδο της
Πολλές χειμωνιάτικες βραδιές
Κάτι με γλυκοτραβάει έξω
Φορώ την ομίχλη πάνω μου
Βγαίνω στούς δρόμους
Να να σεργιανίσω με την αγάπη σου
Απρόσμενα ..
Με λάτρεψες σαν μούσα
Χούφτες πεφταστέρια γέμισες το κορμί μου
Μια και δεν είμαι πρωτόκολο της καλουπωμένης
Γυναίκας
Ο ουρανός σου μαύρισε τ΄ αστέρια σκόρπισαν
Με το μαχαίρι σου έξυσες με μίσος
Τα δάκρυα της βροχής των κρυφών ματιών μου
Σαν πληγιασμένο ζώο έμεινα στο άσπρο χιόνι
Του Δεκέμβρη _Της αγάπης _ να εξαγνιστώ
Αν δεν μου δώσεις ψυχή
Μην περιμένεις
Έρωτα

8.12.2014
Γεωργια Δεμπε*








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου