Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

ΝΕΛΛΑ ΣΥΝΑΔΙΝΟΥ " ΚΥΝΗΓΙ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΩΝ "

Beata Bieniak - Valise 






To φάντασμα που κόλλησε γλίτσα στο πλάι μου Για χρόνια Στους καιρούς πάντοτε και στο αδόκητο παρόν Με παραπλάνησε Επικοινωνιακής υφής ήταν ο πομπώδης λόγος Απάτη Αδειάζω την πλαστική σακούλα με τα δάκρυα Δώρο του Χάρισμά του μαζί με την παγωνιά και τη σαπίλα Την τρυπάω Δε βρέχομαι και η ψυχή μου μουσκεμένη βαθιά Στέγνωσε Αδιάβροχη στέκομαι υπό βροχή νέων δεδομένων Και άδεια. Καιρός να το λιώσω με τα όπλα που με σακάτεψε Μπορώ;
Στη γειτονιά κυκλοφόρησε είδηση Πως λιώνουν φαντάσματα και ήδη Σωρό τα στοιβάζουν στην πλατεία Φωτιές ανάβουν και τα σπρώχνουν Σαν ολοκαύτωμα στο θυσιαστήριο Δε νιώθουν το μάταιο της πράξεως Στάχτη να κάνεις το φάντασμά σου Ίδιο είναι να καις εσένα στη φωτιά
Το φάντασμά που κλήρο μου έβγαλε η Λάχεσις Στις δεκαετίες Άνθρακος αποκαΐδια δε θα γίνει κι αν το κάψω Αντέχει Εμένα θα κάψω και πόνος αλώβητος θα θάλλει Ο πόνος μου Τη φασματική του υπόσταση αποσαθρώνει μόνο Το μη συναίσθημα Το ισχυρό φαρμάκι της αφασίας συναισθήματος Απέναντί του Γουλιές γουλιές μου το πότιζε και δεν εθίστηκα Με μιθριδατισμό Τώρα αδιάβλητη στέκομαι υπάρχει δεν υπάρχει Δεν το νιώθω Καιρός να το λιώσω με τα όπλα που με σακάτεψε Μπορώ!


ν.σ.


Η φωτογραφία είναι από A Lifetime Photography










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου