Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

ΓΙΟΛΑ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ -ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ "Πανσέληνος "




Εκείνη την αυγουστιάτικη νύχτα,
βαδίζαμε, πιασμένοι χέρι - χέρι,

σε μια παραλία ερημική,

χρυσή από το φεγγαρόφωτο.
Κάποια στιγμή, σταματήσαμε.
Μ' έσφιξες στην αγκαλιά σου
και με φίλησες στα χείλη.

Όταν άνοιξα τα μάτια μου,
είδα στ' ολόγιομο φεγγάρι
τα ονόματά μας
γραμμένα με γράμματα
ολόιδια με τα δικά σου.
Σάστισα.
"Εσύ τα έγραψες;'' σε ρώτησα;
''Εγώ'' μου απάντησες.
''Και πώς έφθασες ως εκεί;''
''Εσύ μ' ανέβασες, με το φιλί σου.''
Κι έπειτα με ξαναφίλησες.

Όταν ξανάνοιξα τα μάτια μου,
ξαναείδα τα ονόματά μας
-πάνω στην πανσέληνο-.
Μόνο που, αυτή τη φορά,
τα είδα θαμπά.

Από τα δάκρυά μου.


Γ. Α. - Π    Από την ποιητική συλλογή ''Έρωτος Ένεκεν'',
εκδόσεις ''Ζάθεον Πυρ'', Κύθηρα 2014.




ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΖΑΜΠΑ 

''Πανσέληνος'' Γιόλας Αργυροπούλου-Παπαδοπούλου











2 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ ολόψυχα την Εκλεκτή κι Αγαπημένη μου Φίλη κ. Γεωργία Κοτσόβολου, που με τίμησε γι' άλλη μια φορά, αναρτώντας την "Πανσέληνό" μου στον εξαιρετικό ιστότοπο "Homo Universalis".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιόλα μου η τιμή είναι δική μου ..τα ποιήματά σου κοσμούν το Μπλογκ μας ! πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή