Τρίτη 27 Μαΐου 2014

ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΘΟΔΩΡΗΣ "ΕΑΡΙΝΟ "

Γ. Ιακωβίδης - Ανοιξη

Σα δυο της Άνοιξης πουλιά

- ω μυρωδιά του γιασεμιού -
δυό σου λαχτάρησα φιλιά
σα σ’ ένα βράχο του γιαλού
να ΄ρθουν να κάμουνε φωλιά

στα χείλη μου στο στόμα μου

δροσιά της μέντας της κανέλλας
του δυόσμου του βασιλικού
λουλούδια μιας αυγής παρθένας
κι ενός καθάριου Ουρανού
να φτερακάν στο σώμα μου

Τα δυό της Άνοιξης φιλιά σου

αύρα δροσούλας πρωινής
ν’ αχνανεμίζει τα μαλλιά σου
μικρά αστεράκια μιας αυγής
να τα κεντάν στα μάγουλά σου

Να φτερουγάνε ένα γύρω

- τα δυό φιλιά σου Άνοιξή μου-
σα να ‘ναι νάζια μιας κλωστής
δαντέλλα πλέκω και τυλίγω
κόκκινο μήλο την ψυχή μου
-κρυγιό νεράκι μιας πηγής-
καρδιόφυλλό μου να στα στείλω…

άλαλα λόγια η γραφή μου

και την αγάπη πώς να υφάνει
τα πού η καρδιά βαθειά της κρύβει
τα πού η μιλιά ποτέ δε φτάνει
το πού με σφίγγει και με πνίγει
άναρθρο φως η φυλακή μου….

ΑΘΗΝΑ 27/05/2014

Περισσότερα ποιήματα του Θ. Αργυρόπουλου στο 





1 σχόλιο:

  1. Γεωργία μου...

    Είμαι ευτυχής που χάρις στην γενναιοδωρία της δικής σου ψυχής το ποίημά μου φιλοξενείται πλάι στα έργα καταξιωμένων ποιητριών και ποιητών.... τούτο με τιμά και με συγκινεί... και με πληροί με κρυφή ικανοποίηση και χαρά...από καρδιάς σ' ευχαριστώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή