Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

ΠΑΠΑΧΡΟΝΗΣ ΙΩΑΚΕΙΜ "Γιατρέ, κουρεύετε;"



Δεν ήταν «σαν να μπαίνει η άνοιξη». Ήταν ένας πελάτης με ουρά. 

"Γιατρέ, κουρεύετε;"
"Το να μου ζητάτε να κουρέψω, είναι σαν να ζητάτε από τον Παγκανίνι να σας κουρδίσει το βιολί…" θα έλεγε η έπαρση μου αν δεν είχε το αβγό των χρεών στην τελική μοίρα του πεπτικού μου σωλήνα (μα τι γιατρός είμαι, πως τα λέω έτσι!!), με συνέπεια το σηκωμένο της φρύδι να έχει καταπέσει εδώ και καιρό σε ένα σμίξιμο πόνου…
«Ό,τι θέλετε κάνω πια….» απάντησε τελικά η σύνεση…
Με ένα σάλτο ανέβηκε στο πρώην χειρουργικό νυν (και αει) κουρευτικό τραπέζι…
"Τι ωραίο Τσομπανοσκυλάκι!!! Το φίμωτρο θα του πηγαίνει πολύ!!"
"Δεν έχει δαγκώσει ποτέ!!!"
"Για όλα υπάρχει πρώτη φορά!!!!" απάντησα με φιλοσοφική διάθεση. "Σας το λέω γιατί κοιτάει τα δάχτυλα μου σαν λουκάνικα Φρανκφούρτης…"
"Μην φοβάστε, θα το κρατάω εγώ!!!"
Σιγά μην φοβηθώ έναν πιθανό ακρωτηριασμούλι και την αντιλυσσική θεραπειούλα που θα έπρεπε να υποβληθώ σε περίπτωση δαγκώματος!! Ως πελάτης έχει πάντα δίκιο, ακόμα κι αν αδικεί τους ενδοιασμούς μου…

Εγώ, ο μοναδικός, ο δισυπόστατος, ο τριμέγιστος, ο τετραπέρατος, ο πεντάμορφος -και το τέρας μου, 
ο πνευματικός φάρος της Αλεξάνδρειας μου –που χάνεται, 
οι κρεμαστοί κήποι της Βαβυλώνας του κεφαλιού μου -το μούσι μου σε ποιητική γλώσσα
ο κολοσσός της Ρόδου μου –ιδού το πήδημα μου:
Για το επόμενο δίωρο χωρίστηκα στα δύο, μισός Τρύφωνας Σαμαράς για σκυλιά, μισός θηριοδαμαστής και κούρεψα μέχρι και τα πατουσάκια του σκύλου (που αν ήταν άνθρωπος θα φόραγε 40 νούμερο παπούτσι) 
Τελείωσα σώος και ανευβλαβής (από τα καντήλια που σιωπηλά κατέβαζα) 

"ξέρετε, γιατρέ μου, έφυγα βιαστικά και δεν………"
"ξέρω, ξέρω, πέσατε κατά λάθος σε κβαντική σκουληκότρυπα που απ’ το μέλλον σάς οδήγησε άφραγκο στο κτηνιατρείο μου" είπα τυλίγοντας την πίκρα μου σε κρούστα αστεϊσμού 
"θα σας φέρω τα χρήματα όταν βγει η σύνταξη μου"
«ζήσε Μάη κι εσύ, να φάμε μαζί τριφύλλι» σκέφτηκα απελπισμένος, διπλωμένος στα 4 από τον πιάσιμο της μέσης και το σφίξιμο της ψυχής μου. Σαν τελικό ς είχα γίνει. Το ς του τέλους της δουλειάς μου… 



Η φωτογραφία είναι από 
http://www.desicomments.com/punjabi/jazzy-b-wala-hairstyle-banade-yaar/












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου