Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

ΠΑΡΑΘΥΡΑΣ ΗΛΙΑΣ - Περιθωριοποίηση

Oliver Wetter - box of pandora





Πόσοι άγιοι πόσοι φιλόσοφοι βρέθηκαν εκτός κοινωνίας γιατί τόλμησαν να πουν μια αλήθεια γιατί είχαν μια διαφορετική άποψη γιατί δεν είχαν τον τρόπο της αγέλης των λύκων ή τον τρόπο και την διάθεση να μηρυκάζουν σαν πρόβατα υποταγμένα  σε τσομπάνη.

για αυτό και εξορίστηκαν με τον χειρότερο τρόπο -

όχι σε άλλη χώρα να πάνε και να πάρουν το δρόμο του ξεριζωμού
αλλά ξένοι από οικογένεια και φίλους 
περιθωριοποιημένοι σιωπηρά από τους αδερφούς τους 

θα απορείς γιατί γράφω αυτές τις αράδες 
ε λοιπόν μάντεψε ένας από αυτούς τους εξόριστους είμαι και γω 
έχω λόγο και δίκαια να σε μισώ με όλη  την δύναμη της ψυχής μου αδερφέ 
μην απορείς λοιπόν για την συμπεριφορά μου και μην μου λες διδασκαλίες των γκουρού και τον σεμιναρίων μεταμόρφωσης ότι όλα αυτά μπορούν να αλλάξουν αν αλλάξω και αγαπήσω τον εαυτό μου ΝΑΙ εσύ αδερφέ με έκανες να μην αγαπώ τον εαυτό μου εσύ με απαξίωσες γιατί δεν είχα τον τρόπο του λύκου η το βέλασμα του προβάτου 
  
Αλλά σε δικαιολογώ κάπου μέσα σου βαθιά ξέρεις ,ναι το ξέρεις, ότι αυτό το γατί μπορεί να κάνει χαίτη ξέρεις ότι τα νύχια του σαν μεγαλώσουν 
μπορούν να γδάρουν βράχο
τον εαυτό σου προστάτευσες αδερφέ
τι να κανες και συ ;;;;
μέχρι εκεί έφτανες μέχρι εκεί θα φτάνεις...











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου