Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2014

ΣΕΛΑΝΑ ΓΡΑΙΚΑ "Κίρκη"

Bartholomaus Spranger - Ulysse et Circé



Σε προσκαλώ

αγαπημένε,
σε γεύμα πάνω στο κορμί μου.
Να τραφείς,
αν ξεμείνεις,νύχτα,
στάσου να ξεκουραστείς.
Θα σε προσέχω,
σταγόνες νέκταρ
θα σου δίνω
να γευθείς.
Θα σου τραγουδώ,τραγούδια
μιας "άλλης"χαραυγής.
Για μαξιλάρι σου θα 'χεις
το στήθος μου,
σεντόνι τα μαλλιά μου
στρώμα σου την αγκαλιά μου.
-Στάσου,αγαπημένε μου που πας;-
Θα σε κοιμίζω με γλυκόλογα,
από σερπέτι που 'χω φτιαγμένα,
με ξόρκια ισχυρά ν' αγαπάς μόνο Εμένα.
Θα σε ξυπνώ με της αυγής την πρώτη στάλα,
να σε κάνω να ξεχάσεις τα μεγάλα.
-Στάσου,αγαπημένε μου που πας;-
Ακόμη να σε πείσω;
Θα σου γεννήσω κι έναν γιο
ίδιο,
σαν αυτόν π' άφησες πίσω.
Εκείνη ξέχασε την μυρωδιά σου
πόσους μνηστήρες έμαθα,
φιλά για Ξεχάσει τα φιλιά σου.
-Στάσου,αγαπημένε μου που πας;-




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου