Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2013

Santina Konstantinidou "Ημιτελές ."


Πίνακας - Ν. Εγγονόπουλος 

Έξω η απόγνωση γυμνή .
Τρομαγμένη η φρίκη μπροστά στην παρακμή της .
Το αίμα μου παγώνει .
Θλιβερά … μίζερα ανθρωπάκια . . .
Στριμωγμένα στα θλιβερά κλουβιά τους και την άθλια βόλεψη τους καγχάζουν.
Απομεινάρια ενός καθωσπρεπισμού , που χαριεντίζεται στο ντιβάνι της αστικοποίησης τους .
Χαϊδολογούν το κράτος νταβά τους .
Χαϊδολογούν το κράτος φονιά τους .
Αγοράζουν τη βολή τους με την πλήρη υποταγή τους .
Πουλάνε τα όνειρα τους μαζί με τα παιδιά τους .

        Ωστόσο εμείς μωρό μου θα αγαπηθούμε στο φωταγωγό .
Θα κινδυνέψουμε μαζί … μεσημεράκι Κυριακής .
Τα θηρία έξω , ολόγυρα και εντός μας να ουρλιάζουν .

             Δεν έχει τέλος τούτη η διαδρομή .

Θέλω να ερωτευτούμε … να κομματιαστούμε .
Θέλω αγκαλιά να δραπετεύσουμε .
Θέλω να γευτώ την πίκρα .
Να μασουλήσω πικραμύγδαλα .
Να αγαπήσω την ασχήμια .
Να αγαπήσω τη μορφή της απόγνωσης .
Να νοιώσω την κατρακύλα της εμπειρίας στο έπακρο .
Που πάει τούτη η διαδρομή ; ; ;
Μάτωσε το άσπρο μου λινό φουστάνι .
Μάτωσε ο καιρός .
Δύο σύννεφα πασχίζουν .

                     ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΣΑΣ ΜΩΡΕ ...
Κάρφωσα δύο τριαντάφυλλα στην άσφαλτο . 
Αφουγκράστηκα την οργή και τον θυμό .
Η  καρδιά μου πάγωσε .
Το δάσος καμένο , τα όνειρα καμένα , η ζωή μου καμένη .
Τα συναισθήματα εντός μου ουρλιάζουν σιωπηλά .
Μια απεργία , ένα πανό , μια ποδοπατημένη σημαία .
Το ξεπούλημα , ο εμπαιγμός .
Τα οδοφράγματα , η πορεία , το ματωμένο μου μαντήλι .
Οι πρόστυχοι εκβιασμοί , τα ψεύτικα διλήμματα .
Η Ελλάδα δεμένη με σχοινιά .
Και η λύπη ..... ενας κόμπος να με πνίγει .
Τα συρματόσχοινα της θλίψης ολόγυρα καi εντός μου ....... 

         Σήμερα ……. 
Θα σταθώ μπροστά στα οδοφράγματα .
Θα κάψω τα όνειρα μου .
Θα ρίξω φωτιά στα αισθήματα μου .
Θα αντισταθώ στα νόθα σχέδια σας .
Θα συγκρουστώ .
Θα φωνάξω συνθήματα .
Θα ουρλιάξω .
Θυμώνω ……. εξοργίζομαι , φρικάρω .
Γιατί μας φάγατε τις σάρκες .
Μας κλέψατε τις ζωές .
Φυλακίσατε τα όνειρά μας ...
Χτίσατε με την ασχήμια σας ντουβάρια ολόγυρά μας
Αλήτες , αιματοπότες , καθάρματα .
Πουλάτε τα πάντα, εκποιείτε τις ζωές μας .
Ξεπουλάτε τον τόπο .
Μας εμπαίζετε …
                ... ξεφτιλισμένα ανθρωπάκια .
  
              ΑYTH Η ΣΥΣΣΩΡΕΥΜΕΝΗ ΟΡΓΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η  ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΣΑΣ ……

©Santina Konstantinidou  





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου