Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

ΠΟΔΑΡΑΣ ΣΠΥΡΟΣ "Ε ναι "



Η επιλογή


Ε ναι 
δεν έχω επιλογές
ζωή δεν είναι να ανοίγεις τα μάτια
ζωή δεν είναι να αναπνέεις 
ζωή δεν είναι να τρως
ζωή δεν είναι να περνάνε τα χρόνια

Ε ναι
ζωή είναι αν ανοίγοντας τα μάτια βλέπεις αυτό που πρέπει
ζωή είναι αν αναπνέει η ψυχή σου
ζωή είναι αν έχει τροφή το πνεύμα σου
ζωή είναι αν οι μέρες σου αφήνουν κάτι πίσω

Ε ναι 
δεν έχω επιλογές
όταν παλεύω το σήμερα μου
όταν σκοτώνω το αύριο μου
όταν οι ρυτίδες είναι στην ψυχή μου
όταν το σ' αγαπώ μου απευθύνεται στην σάρκα
όταν το χθες μου το ποδοπάτησα

Ε ναι
μακάρι να πάλευα για το αύριο μου
μακάρι να είχα μέλλον
μακάρι να γερνούσα όμορφα
μακάρι η ηδονή να ήταν στο μυαλό μου
μακάρι να άφηνα ότι με άφησαν

Ε ναι
έχω επιλογές 
οικογένεια
αυτή είναι η ζωή
δεν υπάρχει 
το όταν
το μακάρι
υπάρχει το θέλω και το μπορώ


 23/07/2013Σ.Π



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου