Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

ΓΙΩΡΓΗΣ Π. ΔΡΥΜΩΝΙΑΤΗΣ "Μικρός ύμνος στον Ήλιο "

Φωτογραφία Γ. Π. Δρυμωνιάτης(Καθώς τον υποδέχομαι τούτη τη στιγμή στο παράθυρο της κρεβατοκάμαράς μου και με ξυπνά χαϊδεύοντας την ψυχή μου..το είναι μου όλο.)


Σ’ ευχαριστώ,

ω παμμέγιστε Ήλιε, πατέρα,
π’ όλη τη Γη,
τη μεγάλη του κόσμου μητέρα
με τ’ αγαθό της ζωής το αμύθητο,
το παμμέγιστο μέσα στο σύμπαν,
την στολίζεις αιώνια μόνος,
μόνο συ την κερνάς με ζωή.

Σ’ ευχαριστώ,
ω παμμέγιστε Ήλιε, πατέρα,
π’ απ’ τους Θεούς
συ μονάχος δωρίζεις τη μέρα
και τ’ αγαθό της ζωής, το ατίμητο,
το παμμέγιστο μέσα στο σύμπαν
μόνο συ μου το δίνεις, πατέρα,
μόνο συ με κερνάς με ζωή.


Σ’ ευχαριστώ,
ω παμμέγιστε Ήλιε, πατέρα,
π’ όλο το φως
δεν το ψάχνω ποτέ παραπέρα,
μόνος συ μου το δίνεις απλόχερα,
με ζεσταίνεις με θείες αχτίνες,
μ’ ανασταίνεις την ώρα που σβήνω,
πάντα συ με κερνάς με ζωή.
΄
γ.π.κ-δρ.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου