Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2013

ΨΑΡΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ { Γυάλινος κάσμος..}

Αδάμ και  Εύα στον Κήπο της Εδέμ,  μικρογραφία από  μεσαιωνικό χειρόγραφο


Έλα...

θα σου φτιάξω εγώ
κόσμο αλλιώτικο να ονειρεύεσαι
θα σου δώσω ένα βήμα
να εκφέρεις τον λόγο σου
θα σου έχω χιλιάδες
από χάσκοντα στόματα
λιγωμένες γυναίκες
να κρεμιόνται απ' τα χείλη σου.
Μην σε νοιάζει 
που δεν είσαι πανέμορφος
μη σε νοιάζει
αν η γύμνια σου
με κουρέλια σκεπάζεται
θα σε κάνω αστέρι
σ' ένα άυλο γυάλινο κόσμο
να περνιέσαι για άρχοντας.
Θα ξυπνάς το πρωί
και θα μοιάζεις με άγγελο
το άπλυτο πρόσωπο
κι η φρικτή σου ανάσα
ως μαγείας θα χάνεται.
Μ' ένα κλικ ανεπαίσθητο
στον παράδεισο θάρχεσαι
και το κρύο δωμάτιο
παραδείσιο νησί
στα θερμότερα κλίματα θάναι.
Θα τους λες χίλια δυό
απ' τα κούφια σου πράγματα
θα τους γράφεις ποιήματα
τις ψυχές τους ν' αγγίζουν
κι όταν θες μες τον κόσμο σου νάρχεσαι
μην ξεχνάς
μ' ένα κλικ θα παγώνεις τον χρόνο.
Μες τον γυάλινο κόσμο σου
θάσαι νέος πρωτόπλαστος 
χίλιες Εύες 
θα ταίζουν την πείνα σου
και το δέντρο της γνώσης
όπλο θάναι στα χέρια σου
δίχως νάχεις θεό
που αν σε δεί θα σε διώξει.
Ένα μόνο ζητώ απο σένανε
την λερή σου ψυχή
όταν πω να μου δώσεις
κι ότι θες
στο χαρίζω απλόχερα.
Έλα μικρέ μου βάτραχε
μ' ένα κλικ στο ποντίκι
η δική σου παράδεισος σαν χαλί
μπρός τα πόδια σου απλώνεται
και χιλιάδες πριγκίπισσες
περιμένουν στα πόδια σου
το φιλί να σου δώσουν.





1 σχόλιο:

  1. Κοινωνική Δικτύωση, έχεις πάρει προ πολλού την ψυχή μου. Δεν παραπονιέμαι, ακολουθώ τους καιρούς μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή